הפרק היה אמור לצאת מחר,אבל יש לי יום עמוס מחר אז תהנו(;
אחרי הרבה זמן,קחו פרק יחסית ארוך(:
תקראו את פרקים 1-6 כדי להבין את העלילה יותר
שיניתי את הפרקים וערכתי אותם מחדש.
אשמח שתקראו את מה שכתוב בסוף הפרק זה חשוב לי שתקראו(:
תודה על 1k+קריאות! אני אוהבת אותכם המוןןן
תהנו מהפרק מקווה שתאהבו☺︎︎יום לאחר מכן מין יונגי ממהר להיכנס לרחבי בית הספר,ממהר לכיתתו הגדולה.
השעה הייתה מוקדמת אבל בשעות האלה נהג לבוא עם חבריו-פארק ג׳ימין וג׳אנג הוסוק.
הוא התקדם אל הכיתה בצעדים מהירים למרות הרגליים הקצרות שלו.
שיערו בעל צבע המנטה זז מהמהירות בה הוא הלך.שנכנס לכיתה הופתע לראות כי טאהיונג וג׳ונגקוק יושבים במקומם,אך מה שהיה מוזר הוא שהם בכלל לא הביטו אחד בשני,כאילו עדיין באותו ריב שאף אחד לא ידע למה הוא קרה.
יונגי חשב שמה שראה אתמול היה ציור שמוחו דמיין.
אבל הוא ידע שעיניו אינן מטעות אותו והוא ראה בבירור את השניים קרובים מתמיד-בשתי המובנים.השניים לא ראו שנכנס לכיתה בכלל,יונגי שמע את קולותיו הצווחניים של הוסוק ואת הצחוק החמוד של ג׳ימין,הוא יצא מהר מהכיתה לפני שהשניים יכנסו,הוא היה חייב לספר להם.
שיצא מהכיתה ג׳ימין והוסוק הביטו בו בבילבול.
"הכל טוב היונג?" שאל ג׳ימין בדאגה קטנה,יונגי אכן היה נראה שונה.
"תקשיבו שניכם אני צריך לספר לכם משהו,אבל אסור לכם לספר לאף אחד!" אמר באזהרה,מצביע עליהם במבט בוחן.
השניים הנהנו במהירות.יונגי תפס בידיהם ולקח אותם למקום שקט בו אף בן אנוש ישמע,אולי העכבישים הקטנים שהיו שם.
"ראיתי אתמול משהו.." החל להגיד יונגי אך עצר את עצמו ועצם את עיניו.
השניים מביטים בו ולא מבינים מה קרה.
"תספר אנחנו לא נגיד לאף אחד מבטיחים" אמר הוסוק וג׳ימין הינהן לדבריו.
"ראיתי את טאהיונג וג׳ונגקוק...ביחד." אמר בשקט.
השניים היו מופתעים,הם לא הבינו-השניים השלימו?
"נו זה מעולה!הם השלימו!" אמר ג׳ימין בחיוך והוסוק חייך גם כן.
"לא לא!תנו לי לסיים." אמר יונגי בעצבים והשניים שתקו.
"עברתי ברחוב כדי לבקר את בת דודתי ותכננתי לעבור אצלם בנפרד,לנסות להבין למה הם לא מדברים.
שהגעתי ראיתי מרחוק את ג׳ונגקוק מתקדם לבית של טאהיונג בחיוך ובצעדים מהירים.
טאהיונג חיכה לו בפתח הדלת בחיוך ושג׳ונגקוק נכנס הייתי כלכך מסוקרן שהלכתי לשם והצצתי דרך החלון. אני...אני ראיתי שהם.." אמר יונגי בעודו מביט בשניים המסוקרנים מסיפורו,
"נו היונג! ראית שהם מה?" אמר ג׳ימין בסיקרון רב,הוסוק רק הביט בו בחוזקה מחכה לשמוע את ההמשך. השניים לוחצים על יונגי להמשיך לספר להם. "הם התנשקו." אמר בבת אחת.
YOU ARE READING
𝑆𝑎𝑑 𝐿𝑜𝑣𝑒||𝐊.𝐭𝐡&𝐉.𝐣𝐤
Fanfiction{גמור} סיפור בעל מספר פרקים המספרים על סיפור האהבה המרגש,העצוב והכואב של שני נערים שהתאהבו אחד בשני וציפו לשמחה, אך סופם התגלה לא כצפוי. אזהרות- •אלימות ודיכאון •תוכן מיני מפורט •הומופוביה •אהבה בין בנים •מכיל בסיפור את חברי להקת ביטיאס #מקום 1 ב-sa...