11-הודעה מאיימת

288 25 30
                                    



שאלה קטנטונת שחשוב לי שתענו עליה:אתם אוהבים שהפרקים עולים בקצב כזה אחד מהשני?

תשמעו את השיר הוא ממש יפה:)
הפרק מוקדש ל: Taekook_shiran
ול: @_arianaladynoir_
תודה שהגבתם לי תגובות ששימחו אותי.💕
מקווה שתהנו מהפרק♡︎♥︎♡︎


לאחר יחסי האהבה שהשניים קיימנו הפעם הראשונה ביום שבת, היה לטאהיונג קשה ללכת ולמזלו היה לו גם את החופש ביום לאחר מכן.
יום שני הגיע והוא היה חייב להגיע לבית ספר,
כי להגיד שהוא חולה זה יראה לא הגיוני כלל.
אז הוא הגיע לבית ספר בצליעה,בעזרת ג׳ונגקוק כמובן. הוא לבש תחבושת על רגלו כדי שיחשבו שקיבל מכה יבשה ואז יעזבו את נפשו.

מאז ששכבו הם לא יכולים להסיר את המגע אחד מהשני. התשוקה שחלפה בניהם התגברה יותר ממקודם. הם חשקו אחד בשני יותר מתחילת הקשר.
הרצון שלהם לשכב שוב. לגעת שוב. להרגיש שלמים שוב.

היה להם קשה לא לגעת אחד בשני.
במיוחד שהם היו בציבור. מנסים ליצור מגע מבלי שאחרים יראו. אבל זה לא באמת המגע שהם רצו באותו הרגע.
הם שתי נערים שהרצונות שלהם פרועים,וההורמונים שלהם משתגעים.

יום הלימודים עבר חצי בסדר עבור טאהיונג.
כל פעם ששאלו אותו מדוע הוא צולע,הוא היה צריך להסביר את התירוץ שהוא וג׳ונגקוק חשבו ועליו. הליכה ממקום למקום הייתה מאתגרת וכואבת ביותר. ולשבת היה כלכך כואב,מה שהיה סיוט כי הוא יושב שבכל שעות הלימוד.

למזלו של טאהיונג ג׳ונגקוק היה שם בשביל לעזור לו ולהחזיק בו.ללטף אותו וללחוש לו באוזן מילות אהבה ,שגרמו לו להתאהב בו יותר ויותר מרגע לרגע.

שעת ההפסקה הגיעה וכעת הם בדרך לקפיטרייה,
טאהיונג חצי צולע חצי מוחזק על ידי ג׳ונגקוק במותניים.
הם סוףסוף הגיעו וישבו במקומם,רואים את חבריהם מתקדמים לעברם ויושבים.
"טאהיונג מה קרה לך ברגל?" שאל ג׳ימין שראה את התחבושת על רגלו של חברו.
טאהיונג הוציא אנחת ייאוש והניח את ידו על מצחו.
ג׳ונגקוק הביט בו בחיוך ואמר "מכה יבשה" ומתחת לשולחן ליטף את ירכו של האחר. מעלה מטה,לא יכול לשמור את ידיו לעצמו. לא שהבחור שאהב וחשק בו נמצא אפס סנטימטרים לידו.

𝑆𝑎𝑑 𝐿𝑜𝑣𝑒||𝐊.𝐭𝐡&𝐉.𝐣𝐤Where stories live. Discover now