Problémy

621 39 62
                                    

Meowky! Jelikož jsem nemocná. Tak budu buď vydává častěji a nebo nebuď vydávat vůbec. Dneska jsem si, ale připravila kapitolu s názvem Problémy.

No... Co k tomu říct. Problémy marvelheada jsou trošku no...

Takže asi začneme.

1. Když máme oblíbenou postavu a někdo tvrdí že je strašná.

Ne vážně... Spolužačka tvdrí že Bucky byl, je a bude zlý. Já nevím jak vy ale Buckyho mám strašně ráda.

2. Oblíbený shipy.

Každý z nás má oblíbený ship nebo ne? Třeba já mám ráda ship Starker. Někdo tvrdí že tento ship je pro pedofily. Někdo to bere jako ship otce a syna. A pak je tu někdo kdo ship ani nezná...

3. Filmy jsou dobrý, ale bych to udělala jinak.

Ano... Každý někdy řekl něco ve smyslu; ,Já bych to udělala jinak. Mohlo to být jinak. Proč to udělali takhle?'

Ruku na srdce jsem asi jediná, která si dokonce představovala jak by to mohlo skončit? Např. V EndGame.(Sice nevěřím že to ještě někdy neviděl, ale spoilerovat nebudu) si snad každý vymyslel jak to mohlo skončit ne?

4. Obhajuje te svoji oblíbenou postavu.

Řeknu to na rovinu. Lokiho nemusím. Ale znám lidi, kteří se ho zastávají.

Např. S kamarádkou se bavíme o kom jiném než o již zmiňovaném Lokim. Kamarádi argumentuje že Bucly je t pádem stejně zlý jako Loki. Řeknu to takhle...
Loki udělal dost špatných věcí. Ale to i Bucky a Buckyho mám ráda. Za mě snad každá postava v MCU udělala nebo udělá něco špatně. Ale to není důvod je nenávidět. Teda Thanos... 😂 no nic. Jak jsem řekla nespoileruju.

5. FanFikce.

Kapitolu ,Chyby v knížkách' jsem již dělala. Chci se podělit o svůj názor na fanfikce.

Fanfikce mohou (ale nemusí) být dobré. Sama teprve začínám, takže si nebudu podkopávat židli. (Snad chápete)

Problém fanfikcí je asi fakt že se Všechny nedrží děje. Samozřejmě děj se můžeme změnit k obrazu svému. Něco ale prostě dávat smysl nemůže.
Např. Vision a Jarvis. Jarvis je Vision. Takže nemůžou být oba dva. Může být jen jeden. Předem prohlašuji že jsem se 'smrtí' Jarvise nesrovnala a Friday ráda nemám. Takže tak. Doufám že jsem vám něco užitečného předala a měj te se fanfárově!

Meowky!

Každý Marvelhead pochopí...Kde žijí příběhy. Začni objevovat