!KOPÍROVÁNÍ!

435 38 6
                                    

Heh. Toto téma se nemusí ani týkat Marvelu, alw všichni ho známe...

Určitě jsem o tom mluvila, ale proč neudělat samostatnou kapitolku že?

Taaaaakže. Všichni víme že je rozdíl mezi kopírovaním a inspirací.

Pro ty vševědy zrekapituluji:

INSPIRACE; Inspirace je založená na tom že: např. Erica chce napsat Avengers jednodílovky. Jenže ejha! To už jsem napsala já. Erica si přečte moji knihu a řekne si: ,,Ja bych ten Ironfrost napsala jinak" a tak ho napíše jinak. A bum! INSPIRACE!

KOPÍROVÁNÍ; Kopírování je čistě o tom že: např. Erica má potřebu napsat knihu, jenže nemá inspiraci, ani nápad. A když uvidí mojí knihu tak si řekne... ,,To je sesakramensky dobrý!" a tak udělá to co dělám já s referáty:
CTRL C - CTRL V. Aneb česky: Kopírovat a vložit.

No a když jsem si to s vámi probrala pokračujeme...

Napsat něco co tu nebylo je sesakramensky težký. (Proč to pořád píšu nevím😂)

Vždycky jsou příběhy něčím stejný:
Např. Hlavním hrdinou. (Kapitolka už vyšla)
- Hl. Hrdinu vždycky něco srazí na kolena. Což řekněme si upřímně je dost neoriginální, ale na druhou stranu o čem by byla kniha kdyby v ní nedostal hl. hrdina přes držku.

- Světem. Ano zní to jako prkotina, ale je to tak. Ve většině příbězích se hl. Hrdina narodí na Zemi. Naší placatokulatý planetě. A pak vždycky odcestuje, zažije dobrodružství atd.

- Partou. Ano i toto zní jako prkotina, ale parta hl. Hrdiny je vždycky podobná...

Vezmu např.
,,Jak jsem poznal vaši matku" a
,,Avengers"

Výjmenujeme si členy:
- Ted
- Robin
- Barney
- Lily
- Marshall

- Steve
- Tony
- Natasha
- Bruce
- Clint
- Thor

Fakt že je jich 5 a Avengers 6 je momentálně jedno. K věci...

V každým příběhu je jeden egoista či zvrhlík.

Tony - Barney

V každým příběhu je holka, která i když tak nevypadá je dost tvrdá.

Natasha - Robin

V každým příběhu je ten chlap/žena, která chce nebo má rodinu. Je to prostě rodinný typ.

Clint - Ted

V každým příběhu je ten zamilovanej, kterej je schopen udělat vše pro svou milou.

Thor - Marshall

V každým příběhu je postava, která je milá, nápomocná, ale nechcete jí naštvat či se s ní pohádat.

Steve - Lily

V každým příběhu je ten... Kterej tam prostě je a bez něj by to nebylo ono.

Bruce

A ano došli mi nápady...😂 #sorryBruci

Prostě když vydíte že někdo něco napsal co je podobný tam tomu, nedělejte hned hroty. Zkuste se zamyslet že to dalo někomu práci jo?
Např. Já jsem napsala dosti neoriginální téma ,,Jednodílovky" ale má to už 1K!

Lidi děláte si ze mě placatokulatou planetu? To je hodně lidičky! A moc si toho vážím! Děkuju a mějte se placatokulatě!😂💚

Meowky!

Každý Marvelhead pochopí...Kde žijí příběhy. Začni objevovat