Kapitolu na podobné téma jsem vydávala, ale tady jde o vztah hl. hrdinky a nějakého Avengera/jiného hrdiny.
Jak jsem již psala tak...(zase si představme jako hl.hrdinku Ericu.)
-Erica skončí s:
-Stevem
-Lokim
-Peterem
-Pietrem
-BuckymNo co k tomu dodat... Lidi co takhle něco originálního? Já sama sice nepíšu knížky( když už tak jednodílovky, což taky není originální, ale myslím si že můj mozek není schopen nic lepšího vymyslet...)
NO...Ale k věci. Vztahy začínají nějak takhle:
1) Erica je:
Dcera: Tonyho, Clinta, Furyho atd.
Sestra: Tonyho, Clinta, Natashy atd.
Prostě se zná s Avengers. 'Najednou' si ji všimne:
Steve, Loki, Peter, Pietro, Bucky...
Po nějaké době (Většinou mají spolu misi, nebo spolu prostě musejí být) si začne Erica přiznávat že se jí líbí (Ne nebudu to furt vypisovat) A pak se nějak políbí. Většinou se políbí dřív něž jsou spolu ve vztahu... Nějakým Furyho tajným kouzlem se dají dohromady a jsou šťastní... He he to tak.
Následně se rozejdou... dají dohromady, rozejdou... dají dohromady, rozejdou... dají dohromady. A většinou pak skončí spolu. Svatba a následně se narodí jeden nebo dva malí teroristi.
2) Erica pracuje pro Hydru.
Je zní stroj na zabíjení, nebo se chce pomstít. Avengers jí chytnou a Fury (Jakoby neměl nic lepšího na práci) jí nabídne ať pracuje pro Shield. Ta souhlasí a zase stejnej konec.
Mise, polibek, vztah, hádka, vztah, svatba, teroristi...či smrt.
3) Erica pracuje pro Shield.
Je to nejlepší agentka a nějakým způsobem se Fury rozhodne že jí za tvrdou práci povýší na Avengera. Stejnej konec...
4) Erica pracuje sama. (První způsob)
Erica je kruto-přísná bojovnice s lepším výcvikem jak kun-fu panda. Umí hackovat na cokoliv ukáže. Počítač, iphone tý ufňukaný třináctky, která je v depresích, kvůli špatnýmu odstínu růžové. (Protože Zdislava jasně řekla že chce baby pink a ne lososovou!)
Dokáže se hacknout do: Furyho oka. (Proto ta páska)nebo třeba do mikrovlnky.
Prostě jakože superfrája. Je mega drzá, egoistická no prostě splněnej sen.
Zamiluje se do někoho a zase stejnej konec.
5) Erica pracuje sama. (Druhý způsob)
Je to studenka, buď má svůj byt, nebo bydlí u rodičů. Má několik brigád a k tomu umí mega pěkně kreslit, fotit, mrkat očima nebo dýchat, je to spisovatelka... Omylem se zaplete s Avengers když je na brigádě (Protože ty hovada neumí chodit dveřma, vysklí okno a šéfka jí to strhne z platu.)
Či jde domů a přepadne jí Hydra. Kapitán jí zachrání/nebo se ubrání schopnostmi o kterých neměla tušení.
Stejnej konec.
Prostě podtrženo sečteno, většinou to končí stejně. Najdou se i takové FF, kde to končí jinak. Ale jen tak pro představu.
Toť vše lidičky!
Meowky!
ČTEŠ
Každý Marvelhead pochopí...
SonstigesKnížek s tím to tématem je hodně. Jenomže jsem chtěla zkusit sepsat: -''Problémy'' -Shipy -''Chyby'' v knížkách -Obrázky Ano kvůli tomu určitě chcete vidět tuto knihu. Neříkám že budu originální nebo něco... oki? Meowky!