Meowky!
Vítám tě opět po dlouhé době! Dneska jsem si připravila kapitolu s názvem: ,Hlavní hrdina'
Hlavní hrdinové jsou většinou v něčem odlišní, originální, jiný. Nebo mají schopnosti. Většinou ve FF (FanFikcí) jsou hl. Hrdiny ženy, dívky, slečny.
Takové hrdinky jsou rozdělené na 3 typy.
(Pro ukázku použijeme znovu Ericu)
1. Např. Erica má schopnosti. Ovládá; všechny živly, telepatii, telekinezi, černou magii (Thorovi ponožky)...Další mě nenapadá. Nevadí... Můj mozek po nemoci je opravdu nepoužitelný. (Ha! Jen po nemoci...)
2. Např. Erica schopnosti sice nemá, ale ovládá všemožné bojové umění. Umí si vyrobit zbraně a taky je používat. Střílí líp jak Clint, má lepší sebeobranu než Nat, je rychlejší než Steve, uzvedne Thorovo kladivo, je lepší v technice než Tony, je lepší doktor než Bruce. Nebo je černější než Fury. Okey... To snad nejde. 😂
3. Je normální. Okey není úplně normální. Ale chápe te ne? Někdy má schopnost (většinou jen 1-2) je taková jak to říct... Studentka, která se zapletla s Avengers či Hydrou.
Taková hrdinka je taky buď dokonalá nebo retardovaná. Dokonalá ve smyslu:
Např. Ahoj! Jmenuju se Erica. Studuju už 3 střední a jsem mega chytrá. Kluci mě zbožnujou, ale já nechci.
Nebo je retard:
Např. Ahoj. Mé jméno je Erica. Jsem stydlivá, ale i dost hlučná. Jsem celkem průměrná. Průměrná postava, průměrná holka. Jen trochu mám trochu podprůměrný známky. Upss.
A taky prosím! Nepoužívejte obrázky. Teda je to vaše kniha. Já do toho kecat nebudu. Ale něco ve smyslu.
Koupila jsem si černé šaty; (viz. Foto)
Udělala jsem si účes; (viz. Foto)
Byla jsem na ulici; (viz. Foto)
Spatřila jsem 'SEXY' kluka; (viz. Foto)
Asi tak. Ale vrchol toho přeobrázkování je toto.Když tam necháte to okolo. Nevím jak se to nazvat. Pardon...
Dneska to je opravdu vše Horste. Mějte se fanfárově.
Meowky!
ČTEŠ
Každý Marvelhead pochopí...
AcakKnížek s tím to tématem je hodně. Jenomže jsem chtěla zkusit sepsat: -''Problémy'' -Shipy -''Chyby'' v knížkách -Obrázky Ano kvůli tomu určitě chcete vidět tuto knihu. Neříkám že budu originální nebo něco... oki? Meowky!