Kada bi me čovek video na ulici, pomislio bi "jebote, koja kurva, izgleda kao heartbreaker", ali, u realnosti..
Bila sam još gora..
Istina, možda imam 19 godina, ali sam najveći mafijaš u Koreji. Dugo godina sam u mafiji i to je moja strast, biti vodja nečega. Nečega lošeg, sto ne može svako i sto nema svako muda da uradi.
Nisam se predstavila.. Haha..
Ja sam Lee Eun Jae, najveći mafijaš u južnoj Koreji. Imam 19 godina, trenutno sam single ali, radimo na tome. Evo upravo sada radimo na tome bukvalno. Krenula sam ka klubu gde se održavaju velike žurke, i dolazi puno mafijaša, pa ono, može se što šta saznati. Znam svakog člana svake mafije, mene ne mozes da prevariš.
Ulazim u klub i sedam na barsku stolicu pored šanka.
" izvolite?" - stajao je tu konobar, sladak, malo viši od mene
" Jack Daniel's"
" stiže"Posmatrala sam da vidim koga sve ima u klubu u mojoj blizini. U glavnom su sve neke manje mafijice, početnici. Bebice.
Moje oči su išle redom i gledale u ljude koji su bili u mom videokrugu. Sve dok nisam videla jednog i jedinog..
" vaše piće" - pružio mi je čašu jakog pića, koji prži sve moguće organe
" hvala"Ispila sam gutljaj i vratila pogled za taj separe. Nije ga bilo.. Gde li je sad otišao.
Gledala sam dalje po klubu da ga nadjem ali ga nisam nigde videla. Odjednom sam osetila mušku ruku na svojoj nozi i vreo dah na mom vratu.
" Nije li to Lee Eun Jae?"
" Nije li to Jeon Jungkook?" - pogledala sam u njegove duboke oči.Jeon Jungkook. Vlasnik druge najveće mafije u Južnoj Koreji. Playboy kao i fuckboi, ali nenormalno prezgodan.
" imaš li šta pametno za reći Jeon?"
" imam jedno pitanje za tebe"
" slušam"
" ovde je malo preglasno, šta kažeš da odemo na neko tiše mesto"
" hajde"
"pazi šta radiš"- čula sam Namjoon-ov glas preko bubice koja mi je bila u uhu.Otišli smo do jedne sobice na spratu kluba. Seo je na krevet, a ja sam sela na fotelju preko puta sa pićem u ruci.
" Pričaj Jeon, nemam celo veče za tebe"
" biću kratak i jasan, šta kažeš da se udružimo?" - na to sam ispila zadnju kap pića i pogledala ga ubitačno
" šta?"
" čula si me" - zlo se nasmejao, fuj
" ne znam baš Jeon, moram da razgovaram sa ostalima" - pružio mi je svoju karticu na kojoj je pisalo njegovo ime i broj telefona
" ne treba mi ovo Jeon, ako te budem trebala, mogu sama da nadjem tvoj broj" - namignula sam mu i ostavila ga na krevetu da sedi" SI ČUO OVO NAMJOON?"
" dovlači se kući"
"idem mama"Sela sam nazad u svoj prelepi BMW i krenula nazad ka vili.
To je što se tiče prvog i uvodnog dela 🖤
YOU ARE READING
Rođeni Mafijaši
FanfictionMafia, pištolj, zgodan decko. To je jedino za šta vredi ziveti.