4.

175 10 0
                                    

" o pa dobrodošla "
" hvala Jungkook"
" sedi " - pokazao mi je na stolicu ispred njega i stavio čašu ispred mene. U nju je sipao jedno od najskupiljih pića. Naravno, klasika.
" dakle, Eun Jae, kao što znaš pozvao sam te ovde zbog jednog predloga, a to je da se moja i tvoja mafija ujedine. Verovatno si kući razmišljala zašto bih ja sad to hteo? Ili si verovatno mislila da je neka nameštaljka, ali verovala ili ne, nije. Minho mi je predložio to još odavno, ali, ja sam puno razmišljao o tome i na kraju konačno, odlučio da te pitam za tako nešto. - gledala sam ga zainteresovano  i slušala svaku njegovu reč, ima prelep glas.
" pa vidiš Jungkook, da, u pravu si, jesam dosta razmišljala o tome sinoć, i nikako mi nije ulazilo u glavu zašto i kako, ali da, Minho mi je malo pre pomenuo da je njegova ideja. Prvo, o nečemu takvom ne mogu samo ja da donesem odluku, vec ceo Bangtan. Tako da bi morali svi da se sakupimo i da popricamo o tome. Kao što znaš zainteresovana sam u tvoju ponudu i dobro zvuči, ali ipak nisam ja ta koja donosi odluke već cela mafija "
" okej nadam se da će se ceo tim složiti sa ovom ponudom "
" i ja se nadam Jeon " ustala sam sa stolice i pogledala ga sa visine
" i ja Lee, i ja " -  ja te njegove reči je ustao i pružio mi ruku. Prihvatila sam je i rukovala se sa njim. On se je samo smejao. Ima prelep osmeh.. ČEK ŠTA? NE NEMA. Ugh ( ugh, ugh, ugh ok prestajem, shvatićete ). Krenula sam ka vratima i zastala.
" nadam se da neces da zažališ ponudu, po tvom pogledu na meni, mislim da ćeš biti ometan u radu " - rekla sam zavodiljivo i samo izašla iz kancelarije. Čim sam izašla nasmejala sam se podlo. Ne zna šta ga čeka....

Ulazim u vilu, skidam štikle i vidim na garnituri Yoongia. Sedam pored njega i stavljam glavu u njegovo krilo.
" naporan je Jungkook ha? "
" i ne baš, samo, ne znam koliko je pametno da prihvatimo tu ponudu.."
" ja mislim da bi trebalo " - počeo je da me mazi rukom po kosi
" aa Yoongi, nastavi to da radiš " - nasmejao se i nastavio da prolazi rukom kroz moju kosu
" dakle kao što sam počeo, ako uradi nešto loše mafiji, moćićemo da mu srušimo mafiju, a ako ne uradi ništa loše, onda ćemo biti jači, mi smo uvek u dobitku "
" hvala Yoongi "
" uvek, a sad odspavaj malo, možeš i tu kod mene a mozes i u svojoj sobi "
" ovde mi je lepo... lepo sam se namestila jos me ti češkaš "
" laku noć mafijašice " - i na te reči sam zaspala u doboki san..

Rođeni MafijašiWhere stories live. Discover now