Ulazim u ogromnu vilu u kojoj svi sede na kauču ispred televizora.
Mislim da bih trebala da vam predstavim svoj glavni deo mafije.
Prvi je Kim Namjoon. Prvi glavni posle mene, retko izlazi na picnjavu, on je bukvalno mozak mafije, sve posmatra iz kombija dok smo mi na paljbi i kontroliše sistem i kamere u prostoriji u kojoj smo. Znači haker
Kim Seokjin. On je malo sporiji ali dovoljno dobar na terenu, ima brze reflekse, a najbolji je u davanju prve pomoći. Kada se neko povredi Jin uskoči da mu pruži prvu pomoć.
Min Yoongi. On je deda. Jeste da je jedan od boljih na terenu, okretan je, i zna svaki protivnikov sledeći korak. Dobro barata hladnim oružjem i zna skoro sve o oružju.
Jung Hoseok. Master u vožnji, gde god treba vozi nas, zna svaku ulicu Južne Koreje i zna koja mafija se gde kreće inače. Razume se u vozila i ne izlazi na teren, samo u hitnim situacijama kao i Namjoon
Park Jimin. Mala beba, koja može da te ubije svojom slatkoćom. Sladak je ali otrovan, svi ga se plaše, jednostavno kada ga vide ne mogu a da se ne smiluju, i tada kada najmanje ocekuju Jimin ih sve pobije.
Kim Taehyung. On je brz, spretan i spreman na sve. Ponakad malo uobražen i umišljen, ali da nije njega, nikada ne bismo ostali živi, u glavnom nam donacuje metke na paljbi.
I ja sam zadnja, Lee Eun Jae. Ja sam Vodja ove čudesne mafije. Nekome mogu da se učinim slabo na trenutak, ali ja nikada ne odustajem, ali nikada. Sve mafije znaju jedno o meni, a to je da se ne vraćam kući bez pobede. I taki je oduvek i bilo. Retko ko bi se usudio da nas napadne jer ulaze u sigurnu smrt. I svesni su toga.
" Vidim stigla si iz noćnog provoda" oglasio se Namjoon
" Vidim isključio si bubicu, tražila sam te" nasmejala sam se, dok mi je pokazivao bubicu koja je trebala da bude u njegovom uhu.
" uvek je drži-"
"u uhu dok se ne vrati ko god da je otišao, da da znam" na to sam se blago nasmejala
"i kako je bilo?" začuđeno me pogledao i upitao Hoseok
" ludnica, srela sam Jungkooka" ostavila sam jaknu na čiviluk i sela na fotelju preko puta njih
"i šta hoće od nas?" odjednom je progovorio Tae
" hoće, verovali ili ne, da se udružimo?" istog trenutka su se svi okrenuli prema meni
"šta?" zbunjeno i kao preplašeno me je pitao Namjoon.
" želi da se udružimo, zapravo, želi da izadje iz svoje mafije i dodje kod nas, kao solo"
" zašto sto sad odjednom hoće!"
" smiri se Jimine, hoće to da bi nam ili smestio.."
" ili mu se stvarno nešto loše dešava.." rekao je Namjoon gledajući kroz prozor, zamišljeno razmišljajući.
" ne znam šta da radim.." rekla sam naslanjajući glavu na ruku i uzdišućiOdjednom je Yoongi ustao i krenuo da se šetka po sobi.
" idi razgovaraj s njim, pitaj ga šta hoće, ako vidiš da laže ako tako izgleda, ne prihvataj ništa, a ako ti izgleda kao da govori istinu i da je stvarno željan da udje kod nas, objasni mu kroz šta sve treba da prodje"
" važi, idem da spavam boli me glava, laku noć"
" laku noć"Otišla sam u svoju sobu, presvukla se, i konačno lega u svoj mekani beli krevet...
YOU ARE READING
Rođeni Mafijaši
FanfictionMafia, pištolj, zgodan decko. To je jedino za šta vredi ziveti.