6.

197 9 6
                                    

Dakle, dan je počeo isto kao i svaki drugi. Oblačenje, spremanje, crna odeća, međutim, moram da krenem i da tražim pištolje po sobama kao što sam im i rekla. Prva soba odmah do mene. Namjoon.

"Dobro jutro sunašce moje" rekla sam dok sam prilazila do njegovog kreveta gde je on ležao i blejao na telefonu.
" dobro jutro sefe" rekao je dubokim glasom. Legla sam kod njega u krevet i naslonila mu se na grudi.
" šta je ovo?" rekao je zbunjeno ali me zagrlio.
" malo sam softttt"
"vidim." Ležala sam tako neko vreme a zatim ustala i počela da njuškam po sobi. Mogu da kažem da sam tražila dobrih 15 minuta i da nisam uspela da ih nadjem.
" dakle?" upitala sam ga
" ispod kade i u ormaru" pogledala sam i stvarno su bili tamo
" dobar posao Namjoon" prišla sam i poljubila ga u obraz.
"bilo bi dobro da kreneš da se oblačis"
Kliknuo je glavom te sam se nasmejala i izašla iz sobe. Sledeća soba, Jin.

" Gde si?" upitala sam pošto sam ušla u sobu i videla da ga nema.
" u kupatilu, izlazim za minut." Sela sam na krevet i namestila majicu kada je izašao sa peškirom oko struka bez majice.
" zgodnica moja" rekla sam prekrstenih ruku i sa osmehom. Ustala sam i odmah tražila po sobi. U roku od 5 min sam našla jedan ispod tepiha pored kreveta. Nije bio upadljiv, ali sam ga videla. Pokazala sam mu a on je samo uzdahnuo. Drugi nisam pogla sa nadjem pa sam ga samo pogledala.
" drugi je u prljavom vešu" otišla sam i našla ga.
" ovaj sto sam našla stavi ga gde je bio, nije mnogo upadljivo." Kliknuo je glavom te sam prišla i poljubila ga u obraz i izašla napolje.  Sledeći na tapeti.. Yoongi.

Ulazim u sobu bez kucanja, jet tako zna da sam ja, i vidim ga bez majice.
"Yoongi"
" Eun Jae" samo sam prosla pored njega i pocela da pretražujem dok se je on presvlacio. Nakon 10 minuta sam odustala i stala ispred njega.
" u krevetu"
"sta?" otišla sam do kreveta gde je u dasci bila mala jako dobro sakricena fijokica. Yoongi je oduvek bio dobar u ovome.
" bravo srećo, prišla sam i poljubila ga u obraz". Na te reči sam izašla i uputila se sobi preko puta gde je bio Hoseok.

Pokucala sam tri put na vrata sa vrlo unikatnim ritmom. Tako bi znao
da ja tražim ulaz, i samo smo ja i on znali za to. Sa druge strane vrata se čulo udji te sam ušla i prišla mu.
"dobro jutro sunce"
" dobro jutro šefe"
" da li bi ti smetalo ako malo pronjuskam po sobi?"
"ni malo". za tim rečima sam tražila i našla jedan koji je bio ispod jastuka dok drugi nisam mogla da nadjem.
" zašto svi krijete pištolje negde oko kreveta koj vam je?"
" tu je najlakše sakriti" rekao je sa smeškom
"da ali i najneopreznije" pogledala sam ga popreko.
"gde je drugi?"
"gde mi stoji fen za kosu." otišla sam i pogledala.
" dobro Hope, ovaj ti je bolje da sakrijes negde drugde." Poljubila sam ga i otišla. Nadam se da je Jimin u sobi...

Ušla sam kao manijak u sobu i susrela se sa Jiminovim pogledom. Bio je samo u boksericama.
" kolko dugo si već budan?"
" sat i po"  Samo sam ga pogledala i počela da tražim dok se je on presvlacio. Nisam mogla da mu nadjem pištolje posle 15 min.
" gde su"
" iza slike i iza televizora"  pogledala sam i bili su tamo gde je rekao. Uvek je bio dobar u sakrivanju pištolja.
" bravo Jimin" prošla sam mu i poljubila ga"
" hvala šefe" Izašla sam iz sobe i krenula ka Taehyungu.

Ušla sam bez kucanja jer ga nije biko briga. I dalje je spavao... Uzela sam da tražim pištolje i našla ih oba.. Jao Tae Tae...... Uzela sam pištolj, otvorila prozor i ispucala jedan metak na šta se je cimnuo i odmah ustao iz krevetu i počeo da traži pored kreveta pištolj koji sam ja našla.
"ovo tražiš?" pokazivala sam na pištolj u mojoj ruci.
" a u kurac" nasmejala sam se i prišla da ga poljubim.
" dobro jutro i tebi sunašce, buđenje ajdeeee"
"sakricu pištolje.."
"opušteno, brzo spremanje svi su već budni"
" treba mi novi telefon ne radi kako treba očigledno"
" icicemo da ti kupimo Tae Tae"

Sa tim rečima da izašla iz sobe i otišla to kuhinje da napravim kafu. Ovo će biti dan sa punoooo punooo kafe.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jun 05, 2020 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Rođeni MafijašiDonde viven las historias. Descúbrelo ahora