3.

208 9 0
                                    

Ahh, jutro. Bude me zraci prolećnog jakog sunca koji me obasjavaju u krevetu. Ustajem i istežem se sedući na krevetu dok se moja usta izvijaju u blagi osmeh. Danas će biti dug dan..

Ustajem iz kreveta i odlazim do svog kupatila, radim jutarnju higijenu, oblačim crne helanke, crnu majicu i naravno moju omiljenu crnu bomberku zajedno sa crno belim Vansicama.

Ulazim u dnevnu sobu i imam sta da vidim. h a o s. Yoongi spava kao i uvek, Jimin i Taehyung se svadjaju oko krofni, Namjoon i Jin oko doručka a Hoseok... uči koreografiju za Yes Or Yes...

Uzdišem i nastavljam dalje do kuhinje, ovo je uobičajeno za njih, stalno su takvi, da se ne svadjaju 24/7 mislim da ne bi preživeli. Bolje sada da se svadjaju nego tokom misije.

Uzimam kafu za šanka i ispijam gutljaj dok gledam po telefonu šta ima novo.

Setila sam se šta me je Jungkook pitao prošle noći i otišla sam u bazu njihove mafije. Locirala sam je, ukucala par kodova i došla do Jungkook-ovog telefona. Upisala sam njegov broj u kontakte i gledala u njega par minuta.

Šta da radim? Da rizikujem ceo trud koji sam uložila u ovo, ili da ga odbijem i posle toga ubijem?

Više mi se svidelo ovo drugo. Ali moram da idem da porazgovaram danas sa njim. Kao što je Yoongi rekao, prvo ću da vidim da li laže, jer, jako sam dobra u procenjivanju ljudi. Znam kako se ljudi ponašaju u situacijama i to se uvek iskazalo kao činjenica, jer kad god sam za nekog rekla da laže bila sam u pravu. Ako je bilo za svakog tako, Jungkook neće biti drugačiji.

Ispijam zadnje gurljaje turske kafe i uzimam ključeve BMW-a

" gde si pošla?" zaustavio me je Namjoon dok sam držala kvaku ulaznih vrata
" idem kod Jeona" pogledao me je zabrinuto
" uključena ti je bubica?"
" jeste"
" pazi šta radiš, neka ti je uvek uključena"
" važi" prišla sam mu i poljubila ga u obraz.
" vidimo se Kim"

Možda deluje čudno, ali ja se sa svih šestoro ljubim i grlim. Kao braća su mi, sve mogu da im kažem i da očekujem najbolje savete.

Izlazim iz velike vile Bangtan-a i ulazim u garažu u kojoj su parkirani 3 BMW-a, 4 Audi-a, 1 Range Rover i 7 motora Kawasakii.

Ulazim u jedan od BMW-a, skidam jaknu i spustam je na suvozačevo mesto do sebe. Bože kako volim ovaj auto. Palim ga i polako krećem ka Jeonovoj vili. Zmajevoj vili.

Nije mi trebalo dugo da stignem, s obzirom da sam išla auto-putem a vila im je na domak od grada.

Izlazim polako iz auta, a na kapiji ke dočekuju 2 ogromna lika, mišićavi i naoružani. Klasika, Glock 19.
Odmah su uperili pištolje u mene.

" haha" podigla sam svoj pištolj na šta su me pogledali iznenadjeno
" dolazim u miru" spustili su pištolje te sam i ja svoj
" ko vam treba?"
" šta mislite?" pogledala sam ih popreko sa zlim osmehom, te je ovaj jedan odmah pričao kroz bubicu
" Jungkook, imaš posetu" bila je tišina par sekundi i pustio me je unutra

Ušla sam u ogromnu vilu i razgledala po njoj. Bila je kao neka palata, samo malo veća od naše. Kod nas niko ne bi umeo da se snadje kroz vilu da je ovoliko velika, zato smo i gradili malo manje, da bi nam sve bilo na dohvat ruke.

" pa da li je to Bangtanova?" Čula sam jako poznat glas. Minho. Drugi glavni u Jungkook - ovoj mafiji. Zgodan, ali opasan, isti kao Jungkook. Njih dvojica su zajedno odrasli i zajedno i stvorili mafiju.

" Lee Minho, delimo istu krv očigledno?"
" ne bih se žalio i da delimo" bila sam u dobrim odnosima sa njim s obzirom da smo oboje išli na isti kurs za špijune. Bili smo skoro pa najbolji drugari.
" lepo je videti te Minho" nasmejao mi se i zagrlio me
" tražiš Jungkook-a?"
" da"
" nadam se da ćeš prihvatiti našu ponudu, to je bila moja ideja" namignuo mi je i ponovo se nasmejao
" videćemo šta Jeon ima o tome da kaže"
" niz hodnik, vrata u sredini"
" hvala, vidimo se"
" važi" zagrlio me je ponovo i otišao uz velike stepenice"

Otišla sam po smernicama koje mi je dao i videla sam na vratima velikim slovima od zlata " Jeon Jungkook". Važi Jeon, budi idiot. Pokucala sam i čula duboko udji.

Ušla sam unutra a on je sedeo u beloj košulji za stolom, podvijenih rukava i kosom preko pola čela.

Ovo će biti zanimljivo...

Rođeni MafijašiWhere stories live. Discover now