(Mezitím se Susie a Gabrielem)
,,Tak pojď!" Volá Susie na svého pejska.
Pejsek za ní radostně běží.
,,Tak kam půjdeme?" Zeptal se Gabriel.
,,Co třeba tou cestou tím lesem." Řekla Susie a Gabriel souhlasil.Šli cestou a nikdo z nich nemluvil.
Spíš se styděli mluvit.
,,*Mám mu něco říct?*" Říkala si Susie.
,,*Ach né... Teď nastalo to trapné ticho... Co jí nám říct*" Říkal si Gabriel.
Až najednou Gabriel vyjekl.
,,Tak co jí tvůj pes za granule?" Zeptal se.
,,Kuřecí? Proč si se zeptal zrovna na tohle?" Zeptala se ho Susie a Gabriel se flákl do tváře.
Susie naprosto vyprskla smíchy.
Gabriel se na ní usmál.
,,Tak pojď! Můj pes už je vyvenčený. Můžeme jít." Řekla Susie.
Otočili se a šli k Susiině domu.
,,Také ti zajímá jak Charlie mluví o tý pizzerii, kde pracuje její otec a i Elizabeth otec?" Zeptal se Gabriel.
,,Ano, velmi zajímá. Co kdyby jsme se společně s ostatními domluvili a šli bysme spolu do tý pizzérie?" Zeptala se ho Susie.
,,To je skvělý nápad Susie!" Řekl Gabriel.
,,Řekneme jim to zítra?" Zeptala se Susie.
,,Skvělý nápad!" Řekl Gabriel.
Přišli k Susiině domu a rozloučili se spolu.Druhý den Susie a Gabriel rychle běželi do školy, aby jim oznámili novinu.
Hlavně to chtěli říct Charlie a Elizabeth.
Přiběhli oba dva do třídy a čekali tam na ně Jeremy, Charlotte, Fritz a Elizabeth.
,,Co se stalo, že jste tak zadýchaný?" Zeptala se Elizabeth.
,,Elizabeth!!! Charlie!!! Chceme vám něco říct!" Vykřikli oba dva.
,,Tak jo, tak jo! Klídek! Povězte nám co se stalo." Řekla Charlotte.
,,Se Susie jsme se domluvili, jestli můžeme jít do Freddy Fazbear Pizzerie!" Řekl Gabriel a všichni radostně koukali.
,,To je ale skvělý nápad!" Řekl Fritz.
,,Souhlasím s Fritzem!" Řekl Jeremy.
,,Dobrá, s Elizabeth se zeptáte našich otců a ve dvě hodiny se setkáme u stánku se zmrzlinou." Řekla Charlotte.
Všichni souhlasili.
Najednou začalo zvonit a dovnitř vtrhla jejich přísná třídní učitelka.
,,Tak začneme s docházkou." Řekla a všichni si povzdechli.
,,Madison Davis?" Zakřičela učitelka.
,,Zde." Řekla holka s černými vlasy a modrými brýlemi.
,,Sarah Smith?" Zakřičela učitelka.
,,Tady." Řekla blonďatá holka.
,,Lucas Richardson?" Zakřičela učitelka.
,,Tady." Řekl kluk s blonďatými vlasy.
,,Emily Morris?" Zakřičela učitelka.
,,Chybí." Zakřičeli všichni.
,,Penelope-"
,,Hej Jeremy! Máš tedy čas?" Zašeptal Gabriel a než Jeremy stačil něco říct, napomenula je učitelka.
,,Gabrieli!!!! Jeremy!!!! Ticho!!!" Zakřičela na ně a oba dva se lekli.Po nudné docházce a učící se hodině konečně zvonilo.
Po škole si tedy parta domluvila, že se sejdou u zmrzliny.(Mezitím s Charlotte a Elizabeth)
Charlotte a Elizabeth rychle běžely do pizzérie a klepaly na dveře tak, že se Henry s Williamem lekli.
,,Panebože!! To je zemětřesení?!" Zakřičel William a když slyšel svoji dceru jak volá tak hned věděl.
,,Ahojte holky, prosím, příště klepejte mírněji!!" Varoval je Henry.
,,Promiň tati... Já jen že jestli tu můžeme být zítra s mýma kamarády ze školy." Řekla Charlotte.
Henry se zamyslel, ale když to slyšel William, hned mu dal radu.
,,Tak nech naše dcery ať si sem pozvou svoje kamarády." Řekl William a Henry se na něho usmál.
ČTEŠ
Ztracené Děti
KorkuTento příběh vypráví o ztracených dětech. Co se s nima ale stalo? Pro všechny milovníky FNAF!