Henrymu se udělalo špatně když viděl svoji dceru...
Probodnutou...
Mrtvou...Přišel s vyvaleným obličejem.
,,W-Willy..." Řekl a padal, ale William ho rychle chytil.
,,Henry! To bude dobrý! Henry! Poslouchej mě! Henry..." Říkal William, ale Henry ho nevnímal.
,,Pusť mě!!!!" Zakřičel s očima plných slz a William ho pustil.
Klekl si ke svojí zavražděné dceři a rozbrečí se.
,,CHARLIEEEE!!!! OHH CHARLIEEEE!!!! CHARLIEEE!!!!! PROČ TYYY!!! CHARLOTTE!!! CHARLIEEE!!!" Vzlyká a obejme svoji mrtvou dceru.
William se jen na něho dívá.
Pak k němu přijde a chytí ho za rameno.
,,Henry..." Řekl mu William.
,,WILLIAME!!! VOLEJ POLICII!!!" Zakřičel na něho a William rychle běžel do svojí kanceláře.
,,K sakru... Ale co když ta policie na to přijde, že jsem to byl já..." Řekl s nechutným obličejem.
Vzal telefón a vytáčel policii.
,,Haló? Policie?" Řekl do telefonu.
,,Ano, tady policie. Co se děje?" Zeptal se policista.
,,Našli jsme tu mrtvou holku. Můžete přijet?" Zeptal se William.
,,Ohhh! Ano! Přijedeme hned! Kde teď jste?!" Zeptal se policista.
,,Freddy Fazbear Pizzerie." Řekl William.
,,Dobrá, hned tam budeme." Řekl policista.
William rychle běžel za ubrečeným Henrym.
,,Henry, policie je na cestě." Řekl William, ale Henry ho ignoroval a ještě víc vzlykal.
William ho chytil za rameno a Williamova uražená tvář se změnila na zklamanou.
William se cítil hrozně.
A navíc mu lhal!
Je to lhář!
Bylo mu to líto, že zabil jeho dceru, ale to už se vrátit nedá.
,,Henry?" Zeptal se ho William.
,,Co chceš..." Řekl a položil svoji dceru na zem.
Najednou slyšeli, jak přijela policie.
,,Dobrý den, slyšeli jsme, že se tady stala vražda." Řekla policistka.
,,Ano..." Řekl Henry a vzlykal.
Policie rychle přiběhla.
,,Páni... Oni zabili malou holčičku..." Řekl policista.
,, Kdyby jste dovolil, odveďte muže do kanceláře. Tam se možná už uklidní. My tady musíme něco vyřešit a najít stopy." Řekla policistka Williamovi a Henryho chytil za ruku a silně ho odvedl.
Ale Henry chtěl, aby ho pustil a škubal sebou.
,,N-ne!!! Charlieeeeee!!!" Křičel Henry a William ho odvlekl do kanceláře.
,,Kdo by mohl zabít takové nevinné dítě..." Řekla si policistka.
,,Na světě je spousta vrahů, kteří zabíjí nejen dospělé, ale i děti..." Řekl policista.William zatím posadil Henryho na sedačku.
,,J-já tomu nevěřím... Tohle je jen sen..." Řekl a začal se smát jako psychopat.
Fakt už mu z toho hrabalo.
William se taky nervózně začal smát.
Henry se smál, ale pak utichl a začal křičet.
,,HENRY!!! KLID!!!" Zakřičel William.
,,Williame, ty to nechápeš!!! Ty nevíš, jaké je to ztratit svoje dítě!!!" Řekl Henry a rozbrečel se.
William se zamyslel.
Kdyby přišel o Elizabeth tak by taky byl z toho tak jako teď Henry.
,,Henry... Vím jaké to je... Kdybych já ztratil taky svoji dceru Elizabeth, nevím co bych dělal." Řekl William.
Najednou někdo zaklepal na dveře.
William otevřel.
,,Pane Emily... Nic jsme nenašli... Déšť všechno smyl. Zahlédli jsme jen stopy od auta. Ale nevíme kam vedou." Řekl policista.
,,Pane Emily... Bude to dobré... Vaše dcera je už určitě volná..." Řekla policistka a přišla k Henrymu.
,,D-d-dobrá... Děkujeme..." Řekl Henry.
Policie šla pryč a Henry z kapsy vytáhl fotku, kde jsou spolu s Charlotte.
Rozbrečel se.
ČTEŠ
Ztracené Děti
HorrorTento příběh vypráví o ztracených dětech. Co se s nima ale stalo? Pro všechny milovníky FNAF!