Charlie si položila ruku a hlavu o okno Pizzerie a začala brečet.
Silné kapky jí promočily celé vlasy.
,,Tati!!! Kde jsi!!!! Tati!!!" Volala Charlotte, ale marně.
,,Prosím... Prosím... Puppete... Kde jsi..." Říkala a brečela.Najednou k ní přijelo auto a zastavilo se.
Bylo celé fialové.
Charlie se trochu bála.
Vystoupil z něho nějaký muž.
Byl celý ve fialovém.
Nebylo poznat, kdo to je, protože pršelo strašně kapek.
Takže Charlie viděla jen fialovou šmouhu.
Charlotte si řekla, že není srab a řekne, že je tady uvízlá.
,,Eeehhh... Dobrý den! Ať už jste kdokoliv, můj otec Henry Emily tady pracuje... Chtěla jsem tam jít, ale parta dětí mi zavřela dveře... Chtěla bych se dostat dovnitř. Můžete mi prosím pomoct?" Zeptala se a otočila se a ťukala na okno.
Ale muž ji neposlouchal.
Protože to měl naplánované.Když se otočila, muž měl šanci...
Ji zabít...
Než se stačila otočit, cítila silné probodnutí, které ji srazilo k zemi.
Upadla na zem a silný proud krve tekl po dešťové řece.
Muž zpátky nastoupil do auta a odjel.
Puppet se konečně dostal z boxu.
Viděl z okna mrtvou Charlie a rychle za ní uháněl do deště.
Kapky byly tak silné, že Puppeta srazily k zemi.
Puppet se jen plazil za svojí milovanou mrtvou Charlotte.
Když už byl u Charlotte, objal její tělo a duše Charlie se vtělila do Puppeta.
Marionette se probudila.
,,Aaauuu moje hlava..." Řekla a připadala si nějak divně.
Najednou před sebou viděla mrtvé tělo sebe.
,,A-a-a-ale... To není možné... To není možné... Tohle jsem přece já!!" Zakřičela Marionette.
,,Ale když tohle jsem já mrtvá na zemi, kdo tedy jsem?" Řekla si a šla se podívat do okna na sebe.
Marionette zakřičela.
,,T-to nemůže být pravda!!! Já jsem Marionette?!" Zakřičela Marionette.
,,Ne! Ne! Ne! Ne! Ne!!!! Já přece nemůžu být loutka!!! Jsem přece Charlotte!!! Jak se dostanu z tohoto kostýmu..." Zakřičela Marionette.
Najednou slyšela, jak někdo jde.
,,K sakru! Nesmí mě vidět! Musím se rychle schovat!" Zaječela a schovala se za roch pizzerie.
Najednou vyšel William!
Měl to samé oblečení!
Fialové!
Klekl si k tělu Charlotte.
,,Ahoj, Charlie, doufám, že sis tenhle den alespoň nějak užila, když to byl tvůj poslední." Řekl a smál se.
,,Ten zatracenej psychopat!!! On mě zabil!!! Musím nějak varovat svého otce!!!" Řekla si a rychle letěla zadním vchodem, který otevřel William.
Viděla tam všechny děti, jak byly u Bonnieho, Chici a Freddyho.
Marionette měla štěstí.
Rychle letěla ke svému muzikovému boxu.
,,C-co budu dělat?" Řekla si.
,,Ten maniac... Ten psychopat... Ten zrádce... Ten vrah..." Říkala si.
,,MUSÍ ZEMŘÍT!!!" Zakřičela se zlostí.
A proto, že byl celý ve fialovém, nazvala ho Purple Guyem.(Mezitím s Williamem)
William najednou slyšel nějaký kroky.
Strašně se lekl.
,,Willy? Jsi tu někde??" Křičel hlas a William už věděl, že to byl Henry.
William dělal, jako kdyby Charlotte nezabil a že ji teď objevil.
,,Henry!!! Rychle pojď sem!!" Zakřičel William a Henry rychle přiběhl.
,,Willy co se-"
,,Henry!!! To je hrozné!!! Teď jsem ji objevil... Někdo ji zabil... Henry..." Řekl William.
ČTEŠ
Ztracené Děti
HorrorTento příběh vypráví o ztracených dětech. Co se s nima ale stalo? Pro všechny milovníky FNAF!