Pár informací o čarodějnictví

12.2K 417 10
                                    

Ahoj, vítám tě u mé e-knihy, doufám, že ti aspoň trochu pomůže s tvou čarodějnickou cestou!:)

Můžeš mě taky najít na těchto soc. sítích:

Instagram- lunaire.soleil 

tiktok- lunaire.soleil

twitter- callmefaee


A teď už k samotnému článku, ve kterém se dozvíte pár informací na začátek:)


1) Čarodějnictví není jako ve filmu a věci tak v realitě nefungují. Čarodějnice nejsou nadpřirozené bytosti a nemůžete se jí narodit. Není to nic, co by se dědilo, čarodějnictví může dělat úplně každý. Jde jen o to se naučit jak tyhle věci fungují.

2) Neexistuje žádná "správná" sigila. Pokud najdete dvě odlišné sigily, které sdílí stejný význam, neznamená to, že jedna z nich nebude funkční, nebo že jedna bude silnější a více funkční. Přesto je lepší si dělat sigily sami za sebe než důvěřovat sigilám na internetu.

3) Výklady budoucnosti nejsou vytesány do kamene. Máte tolik možností budoucnosti, jako je hvězd na obloze. To znamená, že pořád můžete svou budoucnost změnit pouze jiným rozhodnutím. Proto výklady budoucnosti nebudou nikdy na 100% přesné. Používejte výklady budoucnosti jako varování před něčím, co se může stát, ale neberte to jako výmluvu, proč jste za něco přestali bojovat.

4) Ano bylinky jsou opravdový lék, ale není dobré je úplně nahradit za modernější medicínu. Bylinky můžou pomoci usměrnit depresi, ale nevyléčí ji úplně a nikdy nebudou tak moc efektivní jako právě moderní medicína. Až nastane apokalypsa, tak se vám určitě bude vaše znalost v bylinkách neskutečně hodit, ale prozatím byste neměli úplně odmítat léky.

5) Nepotřebujete drahé nástroje a pomůcky k tomu, abyste mohli dělat čarodějnictví. Stačí když začnete být trochu více kreativní. Většinu věcí nebo aspoň podobných věcí najdete u sebe doma. Od koření, bylinek, po různé sklenice, svíčky, sůl... Vaše kniha stínů nebo grimoár nemusí vypadat úžasně, nemusí vypadat tak, že každému vyrazí dech. Já mám do teď malou knížku, do které si zapisuju informace a není ani nijak zvlášť upravená, teprve až jsem se rozhodla udělat ještě jeden grimoár pro mé budoucí potomky, tak teprve v té době jsem si koupila velkou knihu, kterou jsem se snažila mít vizuálně hezkou.

6) Souhlas je věc, která by se neměla přehlížet. Neměli byste na někoho vrhat kouzla, aniž by o tom věděl. Pozitivní kouzlo můžete velice rychle přeměnit na kletbu. Pokud na někoho jen tak uděláte kouzlo, tak je dost možné, že se setkáte s tím, že se s ním ten dotyčný bude nějak snažit poprat, což znamená, že se to kouzlo obrátí proti vám.

7) Což mě dovádí k samotným kletbám. Je jen na vás, jestli chcete někoho proklít nebo jste proti tomu. Můj názor je ten, že zlo plodí jen další zlo, ale tady se dostávám k tomu, že byste nikomu neměli diktovat co ve své praxi může a nemůže dělat. Nic na tomhle světě není bez oběti a on někdy nastane čas, kdy to budete muset splatit, takže na sebe dávejte pozor.

8) Je velmi snadné se nechat ohromit mořem informací na internetu, ale měli byste si dávat pozor na to z jakých zdrojů čerpáte a ověřovat si je. Ne vždy každá informace, která vám přistane pod nosem je správná.

9) Aby kouzlo bylo účinné, nemusíte mluvit. Mnoho z nás neříká vůbec nic. Někomu stačí myšlenka a jeho silná vůle. Taky pokud rozumíte cizím jazykům, tak si nemusíte překládat kouzlo do českého jazyka, ale pokud si nejste jistí, tak samozřejmě můžete, nezáleží v jakém jazyce kouzlo vyslovujete.

10) Nespěchejte na to abyste zjistili, jaký jste typ čarodějnice. Mnoho z čarodějnic se na tyhle štítky nerado omezuje. Je dost pravděpodobné, že spousta čarodějek experimentovalo v různých odvětvích, než přišly na to, kde je jejich místo. Takže buďte trpěliví😊

11) Berte všechno s rezervou. I tenhle příspěvek, videa, která sdílím na tiktok. Ne vše musí platit pro vaši situaci. Vaše praxe je vaše praxe a nikdo vám ji nemůže vzít, to, co funguje pro vás nemusí fungovat pro někoho jiného a naopak. Dělejte to, co vás baví, a hlavně buďte opatrní!

Book of ShadowsKde žijí příběhy. Začni objevovat