Víly

3.3K 183 16
                                    

Víly jsou velmi dětinské, milují si dělat z lidí srandu, také milují triky a hádanky. Mají rády zářivé barvy, vůni květin a krystaly.

Víly jsou velmi temperamentní, mají velmi vysoké ego a tendenci ze sebe dělat „drama Queens". Jejich čest můžete lehce zranit a můžou se docela hezky pomstít. Můžou být nebezpečné, ale to může být každá entita s kterou spolupracujete.


A jak navázat spojení s víly?

Lehce, nejlepší cesta je trávit čas v přírodě a dělat věci, které jí prospívají. Víly jsou mezi námi a neustále pozorují. Takže když uvidíte na zemi odpadky, zvedněte je a vyhoďte do koše. Víly mají tendenci být trochu stydlivé a nerady se ukazují jen tak někomu.

Přijímají dary. Ale pokud jim plánujete dát nějaký velký dar, tak počítejte s tím, že po vás budou chtít pořád stejné, ne-li větší dary, protože pak to budou vnímat tak, že o ně už nejevíte takový zájem.

Můžou se objevit více způsoby, ale ten nejčastější je, že je uvidíte v zrcadle.

Je dost lehké být na dobré straně, ale lehce se můžete dostat do té špatné.


Nikdy jim neslibujte něco, co nemůžete dodržet!!!

Budou vás držet za slovo a pokud jim slib nesplníte, tak se můžou dost dobře pomstít.


Nikdy se neptejte víl na jejich jména, protože když znáte něčí jméno, tak vám to dává nad ním moc. Z tohoto důvodu pak budou uražené. A také jim nikdy nedávejte své jméno.


Co jim můžete dát jako dar?

Květiny, rostliny, krystaly a kameny, vonné tyčinky, nebo klidně i dort.

Naopak od nich dary nikdy nepřijímejte a slušně je odmítněte. Když to neuděláte, budou pak mít za to, že jim něco dlužíte.

Book of ShadowsKde žijí příběhy. Začni objevovat