dragonrider

37 1 5
                                    

Naam: Jordan dragonwoodsen
Geslacht: jongen
Leeftijd: 18 jaar oud
Seksualiteit: Hetero
Karakter: Is behulpzaam en wil je veel bijleren over de draken als je hel kent teminste. Hij wil niet gezien worden met zijn draken zonder zijn draken is het geen probleem want dan zijn de draken niet in gevaar. Hij zal de draken beschermen met zijn leven en zal voor ze strijden.
De draken geven ook veel om hem en kunnen samen communiceren.
Uiterlijk: 

Soort: Drakenrijder: fluisteraarGeschiedenis: Toen hij heel klein was was hij achtergelaten door zijn ouder omdat ze niet voor hem konden zorgen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Soort: Drakenrijder: fluisteraar
Geschiedenis: Toen hij heel klein was was hij achtergelaten door zijn ouder omdat ze niet voor hem konden zorgen. De draken hebben hem omdenkt en hebben besloten om voor hem te zorgen. Zo heeft hij de drakentaal geleerd en besloten voor hun zorgen en omgekeerd.
---------------
Inschrijving:

Naam:
Geslacht:
Leeftijd:
Seksualiteit:
Karakter:
Uiterlijk:
Extra:
2 tags:
Scenario:
--------------------
Scenario 1: Je loopt door het bos maar je bent gestruikelt en viel aff een afgrond. Je bent gewond en kan niet meer bewegen. Jordan hoorde je geschreeuw en kwam eens kijken.

Scenario 2: Je bent het zusje/broertje van Jordan maar wel door de ouders opgevoed en wist niet van het bestaan van Jordan af. Je hebt ook een hele andere achternaam dan hem, maar op een dag heb je een fotoboek gevonden en daar staat er een foto in van hem die nog klein was.
Je ouders wouden niet zeggen wie dat was dus je hebt op onderzoek uitgegaan en beseft later dat hij gedump werd in het bos. Je begint te zoeken in het bos maar na een tijdje denk je dat het hulpeloos is en dat hij waarschijnlijk dood is. Je begint te huilen en leunt tegen een boom aan. Jordan hoort het geschnik en gaat op onderzoek uit.

Scenario 3: kies zelf maar :)

individuele rpgWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu