Korang2 jgn lupa promote buku aku!
Btw ni semua buku2 aku!
I'm sorry geng aku patutnya fokus on siri Koreaku n Siri Hazwanie sahaja tp sbb otak dah merangka idea baru, so kita buat jelah klau tak idea hilang serabut lak en.
"Berani buat pasal? Berani tanggunglah bodoh."
Luaran nampak ganas, tapi hatinya? Tiada sesiapa yang mengetahui... Kecuali sekiranya dia membuka bicara mengenainya.
Selama ini berkisar tentang kisah Hazwanie, Queen of Aura... Apa kata kini kita bercerita mengenai kisah watak yang tinggal di dalam kekayaan namun pada masa yang sama sedang menanggung kesengsaraan?
Penat dengan cerita gengster yang nampak kuat? Kita datang kan ketakutan.
Malas asyik lelaki je yg gengster? Kita bawa watak perempuan.
Cliché dengan watak gengster mesti troublemaker dan budak bermasalah? Well, watak ni paling terbaik diantara terbaik.
Penat dengan watak yg byk sokongan secara terang-terangan tapi musuh dalam kain sahaja atau tak jelas? Oh, kalau nak tahu watak ni paling dibenci semua walaupun merupakan yang terbaik diantara terbaik malah sokongan hanya dibelakang tabir.
Penat dengan love story jatuh atau tersentuh lalu berlakulah cinta pandang pertama? Ouh pertemuan mereka lebih menakutkan.
Semua benda yang cliché akan cuba dihapuskan! Tak janji tapi cuba.
"Nak tahu apa lagi? Kisah aku tak menarik, tapi aku masih mahu bercerita. Kalau mahu dengar, teruskan. Kalau tak mahu, it's okay. Sebab... Tak ada yang menarik pun pasal aku." - Zayn Emyline -
Start: 5 December 2019
End: ???(Siri terbaru selepas siri Hazwanie, patut habiskan byk lagi buku tp tak sabar nak tulis yg baru huhu...)
Full name book ↓
Siri Buku - Another Story
Tajuk Buku - Berani Dekat Gengster
Tema Buku - Emyline's Life
↓
Siri Another Story - Emyline's Life: Berani Dekat Gengster
YOU ARE READING
Bukalah Matamu¹ ✔️
Short Story(Short Story ver.) Sequel: Kita Jaga Kita Full name book Siri: Copyright (EA) Tema: Prolog Tajuk: Bukalah Matamu¹ Siri Copyright (EA) - Prolog: Bukalah Matamu¹ Sinopsis: Kau, bersinar Melangkah maju Walau gelita, tanpa hala tuju Hidup ini, hidup ini...