Twoja historia

982 26 2
                                    

Rozdział nie sprawdzony
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
[K/o] - kolor ogona
[K/u] - kolor uszu
[N/f] - nazwa firmy
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ciel Phantomhive

Wychowałaś się w biednej rodzinie.
Gdy miałaś zaledwie pięć lat nauczyłaś się strzelać z broni palnej. Z racji, że twojej rodzinie ledwo starczało na wyżywienie zostałaś płatnym zabójcą.

Sebastian Michealis

Byłaś kotołaczką ( nie wiem czy można to tak nazwać ) miałaś [k/o] puchaty ogon i [K/u] mięciutkie uszka.
Byłaś szpiegiem. Zostałaś wyznaczona do szpiegowania niejakiego Sebastiana Michealis'a.

Alois Trancy

Byłaś bardzo zamożną hrabianką. Twój ojciec był właścicielem firmy
[N/f]. Bardzo cię kochał, ale przez interesy często wyjeżdżał i długo nie było go w domu. Za to matka nie kochała cię wcale. Obchodziły ją tylko pieniądze, dlatego chce cię jak najszybciej wydać za mąż.

Grell Sutcliff

Byłaś biedna, chociaż wystarczało ci na jedzenie. Chodziłaś w potarganych ubraniach przez to wszyscy się z ciebie albo wyśmiewali, albo patrzyli z obrzydzeniem. Kiedy żyła twoja matka nigdy nie przejmowałaś się tym, ale kiedy zmarła kompletnie się załamałaś.

Undertaker

Jedyną twoją rodziną była twoja starsza siostra [I/s]. Mieszkałyście same w wielkiej rezydencji. Byłyście że sobą bardzo zżyte. Nie wiesz co byś bez niej zrobiła.

Ronald Knox

Jako świeżo upieczona shinigami musiałaś dostać jakiegoś nauczyciela bo inaczej byś sobie nie poradziła że zbieraniem dusz, tak twierdził William. Tylko kogo ci przydzielą o to jest pytanie.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ohayo
Mam nadzieję że spodobał się wam pierwszy rozdział z scenariuszy z kuroshitsuji.

Aztare

kuroshitsuji scenariuszeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz