Pov kacper
Minoł tydzień od kąd ostatni raz rozmawiałem z Julką . Nie wiem co mam robić . Nie chce wogule ze mną rozmawiać . Już bardziej rozmawia z Marcinem niż ze mną . Ehh . Cały czas próbuje i nic .
K. Marcin !! Musisz mi pomóc .
M. W czym ?
K. W zdobyciu Julki .
M. Jak niby ??
K. Ty musisz przekabacić Lexy na naszą strone i ona mi pomoże .
M. Ty dobry plan . Tylko jak ja niby mam to zrobić . Hmm .
K. Nie wiem . Spróbuj jakoś . Musi ci sie jakoś udać .Pov Julka
J. Okej okej Lexy . Tak zaczoł mi sie podobać ten dupek .
L. Wiedzialm . Wiedzialam ! Tak na niego patrzysz i nie jesteś wogule skupiona . Wiedzialam !
J. Przestań . Musisz mi pomóc go przestać lubieć .
L. Ale dlaczego ?
J. Nie bede z dupiem , który w każdym roku jak dojdzie nowa dziewczyna to podleci do niej i ją wyrucha ii powie mi jeszcze że kocha tylko mnie .
L. Yyyy no okej . A tak wogule to chyba zaczelam cos czuć do Marcina . Heh
J. ... wiedziałam !
I nagle do drzwi zadzwonił dzwonek . Wstalam i poszlam otworzyć drzwi . Zdziwilam sie w nich zobaczulam
J. Marcin !! Co ty tu robisz !! Jest z tobą Kacper !!
M. Nie sam jestem .
J. Uffff . Całe szczęście .
M. Przyszedłem do Lexy z nią porozmawiać . Moge ??
J. Pewnie . Wchoć .
Podeszlam do Lexy i powiedzialam że wychodze i żeby wrazie czego dzwoniła .
Potem wyszlam .Pov Lexy
Marcin wytłumaczył całą sytuacje z Kacprem , a ja całą z Julką .
L. I co teraz bedzie . Ona go nie chce , bo on i tak bedzie robił to co robił .
M. Musisz mu pomóc sie zmienić . Błagam . Chce żeby on był z Julką .
L. Ale ... julka mnie zabije .
M. Ta na pewno . Prosze cie .
L. No dobra .
Wtedy marcin zadzwonil do kacpra i ten przyszedł do mojego i julki mieszkania .
K. Eluwina .
M. Elo .
L. Nawet nie próbuj sie do mnie zbliżyć .
K. Nie moge . Musze sie zmienić . Wiem że ciebie i julki nie przelecialem ale raczej już tego nie zrobie . Zrobie wszystko by być z Julcią .
M i L . Oooo
L. Dobra a więc.. - wytlumaczylam wszystko co Julka mi powiedziala .
M. Wszystko spoko . Słuszalem już tą rozmowe dwa razy ale .. jaki jest plan .
L. Tego to ja nie wiem .
K. Zrobimy tak . Jutro w szkole sie spodkamy . Wy pójdziecie , a ja zostane sam z julką . Resztą zajmę sie ja .
M i L . Ok .Autorka
Przepraszam za jekie kolwiek bledy . ❤ buziaczki 😚
CZYTASZ
Julka Kostera x Kacper Błoński ! - ich dość inna historia
Fanfictionjulka ma 16 lat . lexy ma 17 lat . kacper ma 18 lat . marcin ma 18 lat . historia jest związana z szkołą itp. 16wrzesnia2020. Wogule dziekuje za taką aktywność jaka jest na tej książce i że tak sie przjeła