Bölüm 5

30 2 3
                                    


Kim olabilir tabiki Ege bir bir sûrtüğü üstüne oturtmuş onu öpüyordu pardon resmen kızın duduaklarını sömürüyodu Oğğğğkkk Egeye iğreniyomis gibi baktiktan sonra sirama gectim.

Hoca iceri girdi ve sinifa yeni cocuklarin gelecegini soyledi taktim mi HAYIR.Hoca derse gecti sonra sinifin kapisi acildi iceri ARAS girdi suprizi buydu benim okulumda okucakti küçük capli bir çiglik attim ve Arasin ustune atladim  siniftakiler beim bu hallerime alisik neyse ama sinifa sadece Aras gelmemisti bir de Arasin yanindaki cocuga baktim O NE LAN YAVRUM SEN NERELUSUN tovbe tovbe su yanimdaki arkadas tam bir TAŞ,METEOR sayabileceginiz butun uzay cisimleri ayy fazla kaptirdim silkelenip jendime geldim .


Hoca kendilerini tanitmalarini soyledi ilk aras başladı
"Ben Aras Akıncı buraya Akıncı kolejinden geliyorum Azra nın ikiziyim"dedi sonra o TÜRK YUNAN TANRISI söze girdi .

"Ben Demir Bora Soylu buraya Akıncı kolejinden geliyorum Aras en iyi arkadaşım"

Sonra Aras benim yanima Borada Batunun yanina oturdu  hoca derse gecti ama ben coktan kafami Arasin goğsune koyup bilmem kacinci rutami gormeye baslamisti

Demir Boranın Ağzından:

Aras dün okup değistirecegimizi soylemisti Tamam dedim Aras benim kardesim gibi ona deger veriyorum neyse sabah ciktim ve Arasin attigi konuma dogru surmeye basladim geldigimde Aras mavi sacli bir kizla konusuyodu bosverdim biziim surtuklerdendir diye dusundum zaten sonra kiz gitti ben Arasin yanina gittim beni Batuhan diye biriyle tanistirdi iyi cocuktu sevmistim onu neyse.Zil caldi Batu sinifa vmcikti zaten saniri ayni siniftaydik Mudure gittik sinif sorduk sinifimizi ogrendik ve sinifa dogru yurumeye basladik .



Siniftan iceri girdiginizde o mavi sacli kiz ARASSS diye bir ciglik atti ve Arasin ustune uctu Arasa baktim guluyodu garip .Sonra kiz basini bana cevirdi ve bana kisa bir bakis atip Arasi birakip sirasina gecti Aras kendini tanitti ama bir dakka Arasin ikizi mi var bana neden soylemedi acaba bilmiyorum ona sonra sorarim Aras ikizinin yani Azranin yanina gecti bende Onlarin bir arkasina Batunun yanina gectim .Sonra birden kendimi Azra yi izlerken buldum  Ben sanirim Azradan hoslaniyordum neyse  Zil caldi Aras Azra yi uyandirdi sonra beraber kantine gittik  .



Azranın Ağzından

Aras beni uyandirdi beraber kantine gittik Sonra elimi bir Batu bir Arasa dogru sallarken parmağim Batunun ustunde durdu ve cırladım SENI SECTIM PIKACUĞĞĞĞĞĞUUUUĞ  dedim ve  kosarak batunun sirtian atladim o da beni sirtinda tasifi Arasa bi bakayim derken Boranin elinde ve ben burdayim diyen boyun damarlarina gitti elini neden bu kadar sikiyodu ki  ve ne icin bu kadar sinirlenmisti bosverdim  onume dondum zaten bir banka gelmistik bank masaliydi ben de taniki herzamanki Azraligimi yapip masaya ciktim ve masada bagdas kurdum . Konusmaya basladim Arasssss canim kardesim ikizim dunyanin en yakisiklisi bana karam alirmisin lutfennnnnnnnn  .Hayir dedi Batuya dondum tam agzimi acmisken o da hayir dedi somurtup kendime karam almaya gidiyorken bir silah sesi duydum ve sunra karnimda keskinbir aci dizlerimin uzerine  çoktum canim cok yaniyordu en son gordugum ve duydugum sey Arasin beni kicagina alip "Lutfen sen de beni birakma ben senziz hicbir sey yapamam"

sonrasi karanlik ...
 




Selam karamlarim karsinizda BORA DEMIR SOYLU

Bolum nasildi yorum yaparsaniz iyi olur onun disin da acaba diyorum Bora🖤Azra  ne dersiniz bence iyi olur neyse

BAYS KARAMLARIMMM

🖤❤🖤

~Çocukluk Arkadaşları~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin