medya Aras Akıncı
Çok mutluydum hemen eve girdim ve canım ikizime sıkıca sarıldım evet benim bir ikizim var ve erkek maşallah her bokuma karışıyor herneyse
ARAS GERİ GELDİLERRRRSGHSBDHEBDHDVSHSBH .Aras beni sakinlestirip beni kucağına alip masasina otuttu ve "Tamam Azra sakin ol ve kimin geri geldigini soyle " Derin bir nefes aldim ve Bayuhan ve Ege dedim .Bana sok olmis bir ifadeyle bakti ve bir cirpida kucagina alip dondurmeye basladi bir yandan da kahkaha atiyorduk En sonunda tamam aras indir beni dedim beni indirdi ve yanaklarima sayilamayacak kadar sulu opucukler birakmaya basladi o bitirdi bu sefer ben basladim benim boyum 175 olduguna ragmen yanagina yetisemiyordum cunku kendisi 190 🙄🙄🙄pic smile atip boynuna kocaman bir opucuk biraktim biliyodum boynundan huylandigini.Mutfaga beraber indik ben aburcubur dolabindan karam aldim paketini actim ve bir issirik aldim agzim doluyken konusmaya basladim Oros boz bogon boro gotcoz golcon mo?dedim Bana mal mal bakti ve Azra güzelim duzgun konusan cunku hicbir bok anlayamadim .
Guldum ve agzimdaku lokmayi yuttum ve diyorum ki biz bugun bara gitcez gelcen mi ???
Basiyla onayladi gelirim dedi .
Saat 10 da
Azranın Giydikleri (Barda)
Insallah Aras karismaz amin assagi indim ama inmez olaydim Aras bana cırlıyodu evet rasmen cirloyodu "ÜSTUNDEKI NE OYLE GIT DEGISTIR EGER BOYLE GELIRSEN DE BENSIZ TUVALETE BILE GIDEMESSIN SENI KAPININ ONUNDE BEKLERIM "dedi bende "offffffff tamam be yanindan ayrilmam sonra arabama atlayip( Bu arada Azranîn soyadı Akıncı ve babası ünlü bir is adami Akıncı Holdingin sahibi ayrica Bir mafya babasinin lakabi Dragon ayrica Azra da Aras da Ege ve Batuhan da mafya ama Azranin Ege ve Batunun mafya oldugundan haberi yok ayni sekilde Ege ve Batunun da azranin mafya oldugundan haberi yok herneyse Azranın lakabi Azrail veya ölüm melegi de deniliyor Arasin lakabi Dragon Fire Egenin lakabi Kara Ateş Batunun lakabi Şimşek bu arada azra babasi ve aras 1 numarali mafyalardir herkes onlardan korkar ve O yuzden de azra zengin )
Siyah lamborginime atlayip
Zaten gudecegimiz bar benim barim ama haberleri yok benim mafya oldugumdan da haberleri yok Aras ben ve babam dovme yaptirdik Abim şık bir ates dovmesi babam bir dragon dovmesi ben ise
(Yazı olarak ölüm meleği yazıyo üstünde)Bunu yaptım ve görenlerin gözlerindeki korku beni rahatlatiyor
Evet Drift atarak park ettim bütün goeri uzerimde toplamayi seviyorum arabadan indim ve havali bir sekilde araba anahtarini korumaya attim o da havada yakaladi iceri girdiginde iki kizin Ege ve Batuya yavsadigini gordum onlarin yanina gittim ve kizlara "Gidin yoksa kötü seyler olur "dedim Egenin yanindaki kiz "Naparsin yoksa ha naparsin"dedi bende uzun kollu giydigim icin dovmem gorunmuyordu kollarimi actim ve dovmemi kizlara gosterdim ve gozlerinin icine baktim "Yoksa sizce ne olur bi dusunun"Kizler korkuyla bana bakti ve "S-s-ssen o-o-oolum m m mmelegimisin "dediler bende " Dua edin bugun mutluyum yoksa size akliniza gelemeyecek isgenceler yapardim emin olabilirsininiz"dedim ve devam ettim"SIMDI DEFOLUN"diye kukredim kizlar aninda gittiler Ege ve Batuhana baktim bana uzayli gormus masum koylu gibi bakiyorlardi birden Efe bagirmaya basladi "SEN NASIL BIZE OLUM MELEGI OLDUGUNU SOYLEMESSIN SANA INANAMIYORUM AZRA INSAN BI SOYLER BELKI BUNU DUYDUKTAN SONRA SENLE ARKADAS OLMAK ISTEMICEZ NERDEN BILIYOSUN "diye bagirdi bu sozler cok agirdi dayanamadim bende goerim dolmus bir sekilde bagirmaya basladim"ACABA 3 SENE BOYUNCA ARAYIP SORMADIGINIZ ICIN OLABILIRMI EGE BI DUSUN ISTERSEN VE SIMDI OGRENDINIZ EGER BWNLE HALA ARKADAS OLMAK ISTEMIYORSANIZ BU SIZIN SORUNUNUZ SONUCTA BEN SIZIN YUZUNUZDEN MAFYALIGA BASLADIM TAMAM MI EGE BULUT BUNDAN SONRA BENLE KONUSMA CUNKU BEN SENIN YUZUNE BAKMICAM"en son agzimdan bir hickirik kacti Aras butun bunlari duymus olacak ki geldi ve bana sıkı sıkı sarildi ben de ayni sekilde Egenin oldugu tarafa baktigimda ise Batuhan Egenin yuzune bir yumruk attigini gordum zaten daha fazla dayanamazdim Arasin kulagina eve gitmek istedigimi soyledim kafasini salladi korumadan araba anahtarini aldi ve eve dogru surmeye basladi eve geldigimizde Aras beni kucagina aldi ve odama dogru ciktik aras beni yatagima yatirdi tam gitcekken kolunu tuttum ve burda kal , sana ihtiyacim var dedim kafasini salladi uzerindeki t-shirti cikardi ve yanima uzandi ona dondum ve kollarimi ona sardim o da ayni sekilde yaptim sonra ona "Sen sakin beni birakma olur mu sakin aras senden baska kimsem yok aras soz ve beni birakamayacagina soz ver "dedim gozlerim dolmustu ama aglamicaktim ama giz yaslarim kurallari cigniyordu Aras agladigimi fark etmisti bana bakti gozyaslarimi sildi ve "Seni asla birakmicam Azra sana soz veriyorum asla birakmicam asla asla asla.....)Aras fisildamaya devam ederken kendimi uykunun kollarina coktan birakmistim zaten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Çocukluk Arkadaşları~
ChickLitAzra,Ege ve Batuhan 3 yakın arkadaş ama kader bu 13 yıl boyunca beraber olup bereber büyüdüler ama kader bu ailelerinin iş sebebi yüzünden ayrıldı Ege ve Batuhan Azranın yanından Azra onlar gidince içine kapanık bir kız oldu bakalaım başka neler olu...