🖤♡Prológus♡🖤

329 12 0
                                    

Azért néztél be mert kíváncsi vagy a történetemre?Akkor lehet hogy illene előbb bemutatkoznom vagy ilyesmi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Azért néztél be mert kíváncsi vagy a történetemre?
Akkor lehet hogy illene előbb bemutatkoznom vagy ilyesmi.
Park Hyeri a nevem, 18 éves vagyok, végzős. Így elsőre nem valami érdekes, ugye?
És mit szóltok ehhez? Egy idol a mostohabátyám.
Méghozzá... elég híres idol.
Biztosan ismered te is, láttad már az aranyos, doboz alakú mosolyát, halottad a különlegesen mély hangját. Nevettél egy-egy rá jellemző aegyo-n, vagy csorgattad a nyálad egy brutális előadása során.
A mostohabátyám egy idol. Méghozzá... Kim Taehyung a Bts-ből.

Ha kiirigykedted magad, ideje lerántanom a leplet a dolgokról . Nem olyan álom élet ez, mint hiszed.

Hogy miért? Sosem éltem a bátyámmal. Idolként rengetegszer láttam őt a Tv-ben vagy épp az interneten. Három éve hogy a mostohabátyám, és maximum két-három napra találkoztam vele, hisz ha nagyritkán szabadideje volt, és hazajött, azt az időt inkább az anyjával töltötte.  Én és apu igyekezetünk nekik elég teret adni ilyenkor, így beszélgetni is alig volt alkalmunk.

Ez magában nem lenne a világ problémája. Elég volt nekem a képernyőn keresztül csodálni őt, teljesen  megelégedtem ezzel.

És akkor a szüleink beállítottak ezzel a tervvel...
Mire ráeszméltem, már a repülőn ültem két aktatáskás fószer között, és mogyorót rágcsáltam.
Hogy hova tartottam? Behalsz ha megtudod!
Egyenesen Los Angelesbe. Egyenesen a Bts jelenlegi apartmanjába, egyenesen a mostohabátyámhoz.

Én, aki mindig is divatfotós akartam lenni, egybecuccoltam a bátyámmal és a többi taggal, hogy a Bts oldalán váljak profi fotóssá.

Igen, tudom mi lesz a kérdésed;" Hol itt a baj? "

A baj azzal van, hogy a mi drága idoljaink nem éppen azok az álompasik, akinek tartjuk őket.
Szörnyetegek. Kegyetlen, vérszomjas, gyönyörű szörnyetegek.

Hotter than hell ( Kim Taehyung ff) 🇭🇺Where stories live. Discover now