1. Helló, Amerika!
Subin kerek szemüvege párás lett a könnyeitől, le kellett vennie megtisztítani hogy újra láthasson. Moona szempillafestéke elkenődött, ragacsos pacákban állt a szeme alatt.
Nevetve figyeltem őket a saját könnyfátylam mögül. Subin és az ikertestvére, Moona voltak a legjobb barátnőim. Valójában rajtuk kívül a legtöbben utáltak engem Taehyung miatt. Vicces, azt hinné az ember hogy egy idol húgának lenni menő dolog, és népszerűvé tesz. Nálam épp az ellenkezőjét váltotta ki az emberek többségétől.
Na, nem mintha érdekelne! Subin és Moona barátsága pótolt ezer embert a szívemben.
Megígértük hogy örökké barátok maradunk, mindegy hogy egy utca vagy egy tenger választja el az otthonainkat egymástól. Mindennap hívni fogjuk egymást, és ha csak tehetjük meglátogatjuk a másikat.
A szüleim , azaz apu és mostohaanyu kivittek a reptérre, de ott is hagytak azzal a lendülettel. Az ikrek viszont az utolsó pillanatig ott voltak velem, míg fel nem szállt a gépem.
🖤♡♡♡🖤
Az apartman tágas volt, kényelmes és óriási. Mindössze egy takarító volt otthon, a fiúkat estére vártuk haza.
A takarító egy fiatal lány volt, kicsivel lehetett idősebb nálam. Meghatottan néztem őt ahogy becsukta utánam az ajtót. Ugyanolyan szemüveget viselt, mint Subin. Persze teljesen máshogy nézett ki, mégis elég volt ahhoz, hogy könnybe lábadjanak a szemeim.
- Üdv itthon kisasszony! Megkapta már a kulcsait? - valahogy szomorúan csengett a hangja. Kíváncsi természettel áldottak meg az égiek, így rögtön ezen kezdtem pörögni. Valami baja lehet? Beteg?
- Igen, az aktatáskás fószerek elláttak minden szükséges dologgal. De szólíts kérlek Hyerinek! Mire ez a hivataloskodás?
- Oh, oké. Az én nevem Honey Sparks. A házvezetőnő vagyok, bármi problémád van, nyugodtan fordulj hozzám. - kíváncsi voltam a korára. Házvezetőnő? Pedig láthatóan fiatal. Ráadásul gyönyörű. A zöld szemei macskaszerűen villogtak, hófehér bőre csak a szeme alatt vöröslött kicsit, mézszőke tincsei vastag fonatban nehezedtek bal vállára.
Ha nem viselt volna cselédruhát, valamelyik fiú barátnőjének hittem volna.- Honey, ez a fő állásod? Pedig olyan fiatalnak tűnsz!
- Hát, nem vagyok én olyan fiatal. 26 vagyok.
- AZ IGENIS FIATAL!- elnevette magát hirtelen kirohanásomra. De komolyan, a 26 az melyik világban nem számít fiatalnak? Ez a csaj elég fura...
Végül a napot a szobám alakítgatásával töltöttük, sikerült teljesen berendezkednem, a maradék időben pedig főztünk egy hadseregnyi vacsorát a fiúknak.
Honey nagyszerű szakács, de a koreai ízekben sokat segítettem neki.Hihetetlenül izgultam! Nemsokára találkozhatok a világhírű bandával, és persze a bátyámmal. Basszus, hiszen nem csak találkozhatok velük... együtt fogunk élni!!!
Bár az egyik szemem sírt, a régi életem miatt, most mégis reménykedve, nagyobbnál nagyobb álmokat szövögetve vártam hogy tényleg elkezdődjön a nagybetűs életem!
Már vacsoráztunk Honey-val, és a fürdéssel is végeztem ( saját fürdőszoba nyílik a szobámba, tök mint a filmekben!), de a fiúk még mindig nem értek haza.Kissé csalódottan zuttyantam az ágyamba (óriási, kényelmes, gyönyörű ágyneművel- ezek valami hercegnőnek hisznek? Na, nem mintha nem jönne be), de gondoltam, majd holnap megismerjük egymást.
Nem kellett volna elaludnom.
STAI LEGGENDO
Hotter than hell ( Kim Taehyung ff) 🇭🇺
FanfictionA Bts, mint vérszomjas, kegyetlen, gyönyörű szörnyetegek. Olvasd Hyeri vérfagyasztó kalandját mostohabátyja és annak barátai karmai között! Garantált a borzongás🖤