SENSİZ BEN

1.8K 59 21
                                    

Bir dünya düşün;

Sadece sen ve ben varız,aşk var o dünyada

Mutluluk var, hayat var, yegane saf sevgi var

Çok mutluyuz...

Şimdi ise bir dünya düşün;

Kuşlar,çiçekler,böcekler,bir yaz gecesi

Ama sen yoksun, hayalin var sadece aklımda

Yazlar kış,ilkbahar fırtına dolu

Sensiz ben çok üşüyorum.

Kurtlar kuşlar hepsi susmuş

Yapraklar bizim için ağlıyor

Bir fayda vermiyor kurduğum düşler

O soğuktan çatlamış nasırlı ellerinin yumuşaklığı yeterdi önceden

Ama şimdi kuş tüyü olsa ne fayda

Hiçbiri eritmiyor ki kalbimi bir dokunuşuyla.

Sensiz ben eksiğim ey sevgili ve gün geçtikçe de eksilmekteyim

Sensizlikte kaybolmakta,tenine müptela dudaklarım

Günden güne kurumakta,solmakta...

Hani o teninin sarhoş olduğum kokusu vardı

Beni benden alan...

Artık miskler amberler olsa ne fayda.

Sen yoksun ey sevgilim.

Sen olmayınca güneşin aydınlıği yetmiyor.

Sen olmayınca umudun lafı edilmiyor hiçbir yerde.

Sensiz ben ey sevgili, yok oldum...

Sensiz ben avare,

Sensiz ben biçare,

Sensiz ben yapayalnız,

Sensiz ben, mecnun...

Bugün yine acıyor yüreğim.Garip bir acı,sessizlikten daha ağır daha keskin,nefes aldırmıyor yine bana.Sessizliğim ufacık hıçkırıklara dönüştü yine.Yine dalamadım sonsuzluk alemine.Oysa ki her şey daha güzel olurdu belki sen gitmeseydin.Belki acımazdı böylesine bu yürek.Belki sevmezdi böylesine seni,belki vazgeçmek bu kadar zor olmasaydı, mutluluğu haram etmezdim yüreğime.Kilit vurmazdım kalbime,yeni sevdalara.Olsun, senin acınla yaşamak sensizlikten daha güzel.Sensizlik aleminde bir zerre olmaya gücüm yetmez benim.Ruhum bomboş sen yokken, boşluktayım.

Yine bazı geceler düşünüyorum,acaba şuan ne yapıyorsun,kimler var etrafında, yanında, yakınında.Acaba başkası girmiş midir kalbine,kalbinin benim için ayırdığın "en güzel köşesi"ne.Acaba unutmuş mudur o derin kahvelerin gözlerimdeki sevda ışıltılarını,sana çaktırmamaya çalıştığım ama hiçbir zaman beceremediğim hayranlığımı.Sen kusurluların en kusursuz sevdalısıydın benim için.Sevgin beni benden alan bir deryaydı.Keşke git demeseydim hiç diyorum,o gün aklımdan hiç çıkmıyor,"sana ihtiyacım var, kal"diyebilmekmiş aslında sevmek,ben sevmeyi becerememişim o zamanlar, ama sen gittiğinden beri hasretim bir gülüşüne, içimi titreten o sevdalı bakışlarına gönlüm hasret kaldı.Şuan diyebileceğim tek şey var sevgilim.Seni ben çok seviyorum.Sensizlik çok acıtıyor,geri dön diyemem ama gitmeni hazmedemiyorum, kuşça yüreğim dayanamıyor işte.Her nefeste ayrı bir dert, ayrı bir hüzün, ayrı bir ağırlık.Sensizlik sessizliğim oldu sevgilim.Keşke gitmeseydin...

YALNIZLIĞIN SESİ:ŞİİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin