Capitolul 28

755 80 12
                                    

        ~23. 03.2020~

       Azi am fost din nou la spital. Mi-au înțepat din nou mâna dreaptă de vreo zece ori, încercând să găsească o venă idioată. Mi-a fost destul de urât, dat faptul că mama a avut niște treabă și a trebuit să stau jumătate de timp singură.

      Când am ajuns acasă ploua. Tu erai pe veranda mea. Păreai un cu totul alt Alek. Zâmbetul care mă făcea să tresar, a dispărut. Ochii vii ce mă hipnotizau, acum erau înlocuiți cu unii parcă vestejiți, umbriți de tristețe.

       Am coborât din mașină, apoi mama ne-a lăsat să discutăm în liniște pe verandă.

      Te-ai apropiat de mine și mi-ai întins un carnețel. Pe acel carnețel am scris tot ceea ce mi s-a întâmplat până acum, inclusiv faptul că am început să țin la tine mai mult ca la un prieten.

      De abia după ce m-am apropiat mai tare de tine, am putut observa lacrimile uscate ce îți pătau chipul.

    Tăcerea se lăsase peste noi. Asta până când tu ai distrus-o.

    ,,Este adevărat?" m-ai întrebat dezamăgit.

     Erai dezamăgit de faptul că te plac? De faptul că o fata muribundă, schiloadă și fără păr propriu te place?

      ,,Chiar ai...cancer?" m-ai făcut apoi să îmi dau seama la ce te referi.

       Doar am afirmat, o lacrimă scăpând din irișii stâng.

      ,,Cu bine Alek." ți-am spus, mai apoi am intrat în casă și te-am lăsat complet dezamăgită.

Înainte de a muri|Finalizată|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum