Capitolul 50

1.3K 99 61
                                    

       Nu toate poveștile de dragoste au un final fericit. Pot avea un final sumbru, atât de întunecat încât, însuși Lucifer, se miră.

       Cu un astfel de final s-a încheiat și povestea celor doi tineri îndrăgostiți. Clarisse răpusă de boala crudă, iar Alek de un simplu cuțit ce i-a făcut șanț în gât.

        Au iubit cu adevărat. Dragostea i-a purtat pe cel mai frumos drum, dar care, din păcate, era brăzdat cu multe greutăți.
       
       Acum, dacă mergi prin cimitirul
Willecont, poți observa două pietre funerare mult mai apropiate decât celelalte. În mijlocul lor se află flori, iar îngropat adânc în pământ, peste zecile de gângănii, se află un carnețel. Coperta este de culoare roșie, iar pe aceasta este inscripţionat titlul cărții lor de dragoste. ,,Înainte de a muri'' este datat pe acea copertă, iar înăuntru cărții, sutele de sentimente te învăluie de la prima citire.

       Se pare că dragostea chiar este cel mai puternic sentiment și cea mai de temut armă.

      Cei doi ne-au arătat puterea și însemnătatea iubirii adevărate.

        Nimeni.
        Nimic.
       Doar.
       El.
      Ea.
      Ei.
        

   ,,Fiindcă nici măcar ,,doamna cu securea" nu îi poate despărți"


                      ~THE END~

Înainte de a muri|Finalizată|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum