✈️ All About Fly Me To You ✈️

4.3K 155 7
                                    

Hello..  မဒီ ဘာမှ မပြောခင် ဒီပုံလေးကို အားလုံးမြင်ဖူးလောက်မယ်ထင်တယ်.. 

Hello..  မဒီ ဘာမွ မေျပာခင္ ဒီပံုေလးကို အားလံုးျမင္ဖူးေလာက္မယ္ထင္တယ္.. 

မဒီ ဒီပုံလေးကို social မှာ မြင်မြင်ချင်းတုန်းက ရင်ထဲ မှာကြည်နူးမိသွားတယ်

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

မဒီ ဒီပုံလေးကို social မှာ မြင်မြင်ချင်းတုန်းက ရင်ထဲ မှာကြည်နူးမိသွားတယ်..  မဒီရဲ့ စာဖတ်သူချောချောလေးတစ်ယောက်ကလည်း မဒီ့ကို ဒီလိုမျိုး Plot လေးရေးပေးဖို့ အားပေးတယ်.. 

မဒီ ဒီပံုေလးကို social မွာ ျမင္ျမင္ခ်င္းတုန္းက ရင္ထဲ မွာၾကည္ႏူးမိသြားတယ္..  မဒီရဲ႕ စာဖတ္သူေခ်ာေခ်ာေလးတစ္ေယာက္ကလည္း မဒီ့ကို ဒီလိုမ်ိဳး Plot ေလးေရးေပးဖို႔ အားေပးတယ္.. 

28 ရက်နေ့မှာ ငါတစ်ခုခု ရေးမယ် ဆိုပြီးတွေးနေတုန်းဒါလေးက ခေါင်းထဲဝင်လာတယ်..  အဲဒါနဲ့ အရင်က share ဖူးတဲ့ post ကို အသည်းအသန်ပြန်ရှာပြီး ပြန် save ၊ ရေးလည်းရေးမယ်လို့ ချရော အရှည်ကြီး လည်းမရေးချင်ဘူး..  အဲဒါနဲ့ short story မျိုးလေးရေးမယ်ဆိုပြီး ၂ ပိုင်းထဲရအောင် ချုံ့လိုက်တယ်..

28 ရက္ေန႔မွာ ငါတစ္ခုခု ေရးမယ္ ဆိုၿပီးေတြးေနတုန္းဒါေလးက ေခါင္းထဲဝင္လာတယ္..  အဲဒါနဲ႔ အရင္က share ဖူးတဲ့ post ကို အသည္းအသန္ျပန္ရွာၿပီး ျပန္ save ၊ ေရးလည္းေရးမယ္လို႔ ခ်ေရာ အရွည္ႀကီး လည္းမေရးခ်င္ဘူး..  အဲဒါနဲ႔ short story မ်ိဳးေလးေရးမယ္ဆိုၿပီး ၂ ပိုင္းထဲရေအာင္ ခ်ံု႔လိုက္တယ္..

29 ရက်နေ့တင်မယ်ဆိုပြီး တွန်းရေးပေမဲ့ မပြီးခဲ့ဘူး..   
ဒါပေမဲ့ 4 ရက်ထဲနဲ့ အပြီးရေးထားတာဖြစ်တဲ့ အတွက် လိုအပ်ချက်တွေတော့ ရှိမှာပါ.. 

29 ရက္ေန႔တင္မယ္ဆိုၿပီး တြန္းေရးေပမဲ့ မၿပီးခဲ့ဘူး..   
ဒါေပမဲ့ 4 ရက္ထဲနဲ႔ အၿပီးေရးထားတာျဖစ္တဲ့ အတြက္ လိုအပ္ခ်က္ေတြေတာ့ ရွိမွာပါ.. 

သိတဲ့အတိုင်း မဒီက စာရေးရင် ကျယ်ကျယ်ပြန့်ပြန့် ပြန့်ကားပြီးရေးတတ်တော့ ဒါမျိုး ကျစ်ကျစ်လစ်လစ်ဖြစ်အောက်ရေးရတာ အရမ်း challenging ဖြစ်စေတယ်..  မရေးတတ်ဘူး..  တော်တော် ပြန်ပြင်ရတယ်..  အဲတော့ မဒီရေးတာတွေက အဆက်အစပ် မရှိဖြစ်သွားခဲ့ရင် တောင်းပန်ပါတယ်လို့ ပြောချင်ပါတယ်.. 

သိတဲ့အတိုင္း မဒီက စာေရးရင္ က်ယ္က်ယ္ျပန္႔ျပန္႔ ျပန္႔ကားၿပီးေရးတတ္ေတာ့ ဒါမ်ိဳး က်စ္က်စ္လစ္လစ္ျဖစ္ေအာက္ေရးရတာ အရမ္း challenging ျဖစ္ေစတယ္..  မေရးတတ္ဘူး..  ေတာ္ေတာ္ ျပန္ျပင္ရတယ္..  အဲေတာ့ မဒီေရးတာေတြက အဆက္အစပ္ မရွိျဖစ္သြားခဲ့ရင္ ေတာင္းပန္ပါတယ္လို႔ ေျပာခ်င္ပါတယ္.. 

ပုံလေးနဲ့တော့ plot ကသိပ်တော့ မဆိုင်ပေမဲ့လည်း သဘောကျပေးကြပါလို့.. 

ပံုေလးနဲ႔ေတာ့ plot ကသိပ္ေတာ့ မဆိုင္ေပမဲ့လည္း သေဘာက်ေပးၾကပါလို႔.. 

ဒါဆို..  အင်း..  ဒီလောက်ပါပဲ..  နောက်ကျပြန်ဆုံကြရအောင်နော်..💜

ဒါဆို..  အင္း..  ဒီေလာက္ပါပဲ..  ေနာက္က်ျပန္ဆံုျကရေအာင္ေနာ္..💜

_________________________________________
ဒါနဲ့ စကားမစပ်.. အဲဒီ့ပုံက နှစ်ပုံတွဲဆိုတာသိတယ်မလား.. 🌝 ဒုတိယပုံက adult ဘက်ရောက်လို့ ကြည့်ချင်ရင် media မှာသွားကြည့်ကြနော်.. 🌝🌝

ဒါနဲ႔ စကားမစပ္.. အဲဒီ့ပံုက ႏွစ္ပံုတြဲဆိုတာသိတယ္မလား.. 🌝 ဒုတိယပံုက adult ဘက္ေရာက္လို႔ ၾကည့္ခ်င္ရင္ media မွာသြားၾကည့္ၾကေနာ္.. 🌝🌝

Bye Bye👋

Fly Me To YouWhere stories live. Discover now