2. A várva várt kaland

16 1 0
                                    

Reggel van már ez szörnyű.
Ki keltem az ágybol és azonal a fürdőbe siettem hogy le mosam az arcom.
......(gondolkodik)
Este mi volt az az álom meg rémiszt probáltam vissza emlékezni de a kép túl halovány volt.
Ma az a programom hogy egész nap döglök és álmodozok.
Fel néztem az ordalra amin tegnap láttam a hírt de még semmi....kárrr.

12:45

Le mentem valamit bekapni de ahoz képest milyen éhesen mentem le olyan gyomor görcsöm is lett hissz még mindig az álom jár a fejembe.

Fel mentem és egész nap festetem és zenét hallgatam...

Mikor egy akorát pittyent a telom hogy majdnem le estem a székemröl.
Az oldal nagyot lélegeztem és ki nyitotam a telefont....
El kezdtem olvasni amitt írtak. Igy szólt....

"Gratulálunk te vagy a tíz szerencsés egyike"

Le rohantam anyahoz közöltem vele a hírt, úgy ugráltunk ott mint kétt ovodás.
Hetfőn indulok szoval anya elment meg venni a jegyem én peddig probáltam valamenyire be pakolni....

El sem hiszem még egy nap és láthatom a kedvenceim.

Más nap reggel 9:12  

Az egész napom azal telt hogy pakolok anyával egymásnak ordibálunk hogy hozd ide ez meg azt.....
És azal hogy majd meg haltam az idegbe.
De eljöt az este és az alvás.....de mintha ez könnyű lenne igy, de aztán mégis álomba merűltem.

"Két szív egy bolyó, és levegő,mégis mennyire  távol."

FokuszWhere stories live. Discover now