1. A felvétel

17 1 0
                                    

6:00
Jézús csörög az ébresztő, fel kell kelnem hurá suli.
De legalább péntek van, ki kelltem az ágyamból és ki memtem a fürdőbe, fel kötötem zöld hajam konnyba és fel tetem egy kis sminket semmi extra.

Le leszaladtam anyuhoz a konyhába töltötem cigit és el indultam suliba.
Biciklivel járok szoval szoval sietem.
Be is értem de egész nap depis hangulatba fülembe zenével éltem túl a napot.

14:38
Haza felé vettem az írányt mikor haza értem, le űltem és fel néztem egy angol rajongói oldalra palaye royale oldalára.
De valami el kapta tekintetem a fiúk ki raktak valamit azonal meg néztem és majdnem össze pisiltem magam.
Egy felvételt hirdetek amiben el kell kűldeni azt ahogyan énekelsz, és választanak tíz szerencsés embert.

Neki áltam gondolkozni melyik számot játszam le de....de ötletem nem volt igy már régen megtanult számat játszotam le imádtam.
(Mr. Doctor man- t választotam)

Mikor készen voltam fel töltötem és elmentem tusolni.
De nagyon féltem hissz annyian szeretik őket és biztos sokan is probálkoznak.
Mikor kész lettem be mentem a szobámba és még kicsit nyomogatam a telom utána elfogot az álom.

"Te igen te, ki vagy fokuszálok de még igy sem láttom tisztán...ne kérlek várj"

FokuszDonde viven las historias. Descúbrelo ahora