3. Az utazás

16 1 0
                                    

7:00

Fel keltem és elkezdem készülödni.
Nagy hacacáré volt hissz,nagy volt izgalom. Mikor készen letünk el indultunk a repülő tére.
Mikor meg találtuk anya a kezbe nyomta a jegyet addot egy nagy puszit, és ara utasitot hogy minden nap  hívjam fel.(és akoris mikor oda érek).
Fel száltam a repülőre meg kerestem a helyem és le ültem.
.
.
.
.
Az egész út úgy telt hogy,zenét hallgatam és filmet néztem,nagyon vártam már az érkezést.
Már majd nem ott voltunk és , meg indult a le szálás.
Mikor a repülő,le szált és ki értem a friss levegőre egy nagy orgia fogot el.
Probáltam taxit fogni de nekem ez nem ment ,meg láttam egy lányt aki palaye royale- es poloban volt igy meg szólitotam.
De nem jött válasz újra meg probáltam, és oda forrdult felém.
-szia Lyzza vagyok mit szeretnél?
-szia Elisz vagyok annyi kérdésem lenne te is a palaye royale táborba jöttél.
-igen.
-csatlakozhatok hozzád.
-igennnn(mondta boldogan).
Kerestünk egy taxit és be is ültünk.
A taxis meg kérdezte hová szeretnénk menni.
Mi azonal rá vágtuk hogy, a palaye royale táborába szeretnénk menni.
A bácsi csak nagyot nevetet és el is indult .
Gondolom ma szinte csak olyan, lányokat furikázot akik ebe a táborba jöttek.

Mikor be kanyarodtunk,a kocsival egy olyan jelegű tábor volt mint a filmekbe. Nagyon jolnézet ki.
Ki is száltunk és oda tömörűltünk a többi lányhoz.
Még nem mindenki volt ott szoval vártunk.

Nagyon izgultam hissz élőben látthatom azokat az embereket akik, majdnem a világot jelentik számomra, anya után.

Miután mindenki ott volt még mindig csak vártunk gondolom a fiúkra, amikor meg láttam valakit jönni majd nem elájultam de csak egy bacsi volt, a tábor gondnoka.
Kicsit csalodotan de elkeztem nyomkodni a telom, és egyszere mindenki sikongatni kezdet, hát én meg csak a fülembe zenével ültem.
Valaki mellém jött és meg fogta a fejem egy stáb tagja volt.
-FIGYELJ ....szolitot meg.

Kicsit kinos volt hissz a fiúk már ott voltak és mindenki engem bámult,
Ki vetem a fülemből a dugokat és ha mi sem történt volna a srácokra fokuszáltam.

Kis csend után, elkeztek beszédet mondani a srácok a táborol a lako társakrol, a szobákrol beszéltek nekünk.

Mikor végeztek ezel, elinvitáltak mindenki a saját kis házához, tök jó mert Lyzzaval lettem egy szobába.
A bodéban egy asztal egy szekrény és egy emeletes ágy volt én aludtam alul mert fent félek igy meg egyeztünk.
Elkezdem kipakolni rendezgetni dolgokat, utána Lyzza jött és szólt mehetek tusolni.
El is mentem és elkezdtem tusolni, de jó.
Egyszer csak meg hallotam a fiúk hangját ahogy orditanak egymásra de csak játékbol.
A másik fürdő rész az övéké? kérdeztem magamban.

Huu haa ez nehéz lesz, kész letem és be mentem a szobába.
Szoltam Lyzzának hogy ki mék egy picit és fogtam a gyujtot és a cigit és ki mentem a házaktol pár métere.
Valakiket meg hallotam és gyors el dugtam a cigit Sebastian volt Remingtonal jöttek cigizni.

Rágyujtotam és ők is, szoval ok.
Sebastian elkezdet nézni és kérdésre állt a szája.
-hello hogy hivnak?
-sziasztok Elisznek.
-ó de szép neved van!!!Csak kicsit nehéz kimondani, gonolom kűlföldi vagy?
-igen az vagyok Magyarországrol.

Remington csak nagyokat pislogva nézet engem.
-Az jó messze lehet.

- Annyira nincs mit hisszed mondta kicsit kacagva Sebastian.

Mikor végeztünk a cigizésel, én vissza mentem a szobámba és kicsit beszélgetem Lyzzával utána mind a keten el aludtunk.


"Csak még egy érintés és szó tudom ki vagy de mégsem értem miért te....te aki el loptad a szívem."

FokuszWhere stories live. Discover now