Mikor reggel nagy nehezen ki kelltem, az ágyambol már Lyzza nem volt itt fel huztam a ruhám és szaladtam átt az ebédlőbe már mindeki ott volt.
Oda ültem Lyzzahoz és elkeztem enni a fúik is már itt voltak és falatoztak néhány lány oda ült hozzájuk és beszélgetek velük.Mi Lyzzaval csak figyeltük őket és etünk tovább, mikor meg éreztem valamit a hátamon csurgot lefe a lábamhoz én peddig le fagyva ültem.
Egy másik lány volt az a kis kurva le öntöt mindenki bámult én peddig kiszaladtam.Valaki nagyy léptelek útánam futtot és el kapta a csuklom.
Sebastian volt az.
-hé várj.jól vagy kérdezte aggodó tekintetel?
- igen köszönöm csak kicsit átt ázot a ruhám át öltözök.
-rendben veled megyek.
-jaj nem kell köszönöm meg oldom.
-hát jó akor vissza mék a srácokhoz.siess majd mert megyünk kirándulni és rakj el fürdőruhát kacsintot rám és el is ment.
Be mentem a szobámba átt öltöztem és elpakoltam magamnak és Lyzzanak pár cucot.
-ohh bocsi Elisz most végeztem sajnálom hogy nem jöttem utánad mondta Lyzza.
-semmi baj, össze pakoltam neked.
-köszönöm mosolygot rám és oda jött és át ölelt.Na induljunk már kint kell várni a busznál.
-ja mennyünk és meg is indultunk.
Mikor ki értünk a buszhoz három csaj csak röhögcsélt és engem néztek majd nem mentem volna oda hogy le üsem a kis kurvát de Lyzza vissza fogot.
- ne Elisz nem éri meg csak hagyd nevesen tovább majd bele fárad abba is.
Mikor már mindenki ide ért felszálunk a buszra és el is indult a srácok hátul ültek és mi pedig Lyzzaval egyel előttük.
Az egész ut annyibol ált hogy ültem néha dumáltunk Lyzzaval de a tájat figyeltem mivel festek ezért, nagy gondolatok futotak át fejemben.
Már majd nem ott voltunk és mindeki elvolt ájulva.Strandolni jöttünk, hát ezért kellet a fürdő ruha.
Lyzza fel ordit.
- basszus Elisz nem hoztam fürdő ruhát.
-de elraktam neked eggyet.
Agodó arca mosolyra ált és elkezdet ölelgetni.
A fiúk peddig kuncogtak.
Mikor le szártunk gyors be szaratdunk a öltözöbe és lefoglaltunk egy fülkét át öltöztünk mind a ketönknek egyszerű feket két reszes fürdő ruciba.
Mikor ki léptünk pont egyszere a fiúkal jöttün ki Lizzy mikor meg látta Emersont azonal elpirult és elkezdet huzni a víz fele.
Bele lököt és utánam jöt, elkezdet csapkodni mint, egy kisgyerek.
Remington ki ült napozni.
De Sebastian és Emerson be jöt hozánk Emerson meg fogta Lyzzat és bele dopta a vízbe.
Én és Sebastian peddig csak beszélgetünk.
Remington is be jöt és hárman ott játszotak mi peddig csak áltunk mint egy fa és minden féléröl beszélgetünk.
Mikor már esteledet a fiúk tüzet raktak hát igen ezt még gyakorolniuk kell egy fel órába telt de sikerült nekik.
Körül ültük a tűzet és elkezdtünk inni.
Én nem birtam már tovább részeg vagyok muszály rá gyujtanom aréb sétáltam és elő vetem a kelékeket.
Mikor végeztem vissza sétáltam és, le ültem épp zenéltek és énekeltek én peddig mivel nagyon ki voltam ezért csak bámultam ahogy Sebastian a gitárt pengete és teljesen átt adja magat a zenének.
Fel áltam és huztam Lyzzat hogy táncoljunk nem kellet több, jött is.
A kis kurva birgád elkezdet fulyogni de le szartuk táncoltunk tovább a fiúk peddig nagyobb hangulatal zenéltek.
Vissza ültünk a zene végére és ittam tovább.
Rémtörténetek mesélésevel folytatuk, de páran elkezdtek szálingozni a házuk fele.
Már csak én a fiúk és Lyzza volt ott mivel mindenki elment rágyujtotam Remington is igy tett.
Annyira fáratvoltam már hogy elköszöntem és visza mentem a fa házhoz de Sebastian utánam szaladt.
-tudod Elisz amikor meg néztük a fiúkal a dalotokat te voltál a kedvencen annyira vártam már ezt a napot hogy előbem érinthesem hófeher böröd.
Gyere velem huzzot el a bodémtol.
-hova megyünk
-majd meg láttod.
Mikor oda értünk egy ugyan olyan bodé volt mint a miénk csak nagyobb.
Be rancigált és vádul csókolni kezdet, de elent áltam a vágynak.
- mit csinálsz kérdeztem töle recés hangon.
-nyugodj meg nem csak ere kellesz veled szeretnék lenni Elisz.
És újra elkezdet vadul csókolni engetem a vágynak bele turtam hajába ő peddig fennekem fogta mikor elkeztem lefele haladni és végig simitani testét, egy halk férfias nyögés hagyta el száját ami csak jobban fel izgatott.
Le estünk az ágyra de még ott sem engetük el egymást.
Csókoltuk egymást tovább, a ruha csak úgy eltünk mint ha a szél vite volna el.
És az északa egymás karjai közt szenderetünk álomba."Érzem a szuszogását,a meleg testét szíve dobanását kellemes érzés.De mégis bünösnek érzem magam."
YOU ARE READING
Fokusz
FanfictionIgen rá vetem magam ere mert hiába keresek magyar fanfiction nem találok, szoval írok roluk én... Egy 17 éves magyar lányrol szól aki egy nagy lehetőséget kap kűlfödön. Kedvenc bandájátol világ szerte érkeznek a fel vételek de csak is 10 ember kapja...