<=°-°=>.Kârdeşim.<=°-°=>

40 10 4
                                    


Kimse sevdiğim insalara zarar veremez.

İyi okumalar...

Gecenin bir yarısı kapımın alacaklı gibi çalmasıyla gözlerimi açtım.
Ne oluyor lan...
Telefonumu elime alarak saatte baktığımda saat gece 3'e geliyordu, kapıyı açtığımda tam bütün küfürlerimi saydıracaktım ki karşımda taki merti görene kadar;

Mertt.. ne zaman döndün bana neden haber vermedin, gelip seni alırdım, mertin yüzüne baktığımda çok terlediğini ve yüzünün  solduğunu gördüğümde gülümseyen yüzüm düştü,  iyimisin diyip koluna dokunduğum zaman yere düştü.
Merttt...şok olmuş bir şekilde merte bakıyordum, sağ kolum olan ali koşarak yanıma geldiğinde
efendim iyimisiniz hemen aliye bakarak
doktor,biri hemen doktoru arasın acill.

Yere çökerek merti uyandırmaya çalışıtığımda, bütün çalışanlar uyanmış etrafımda toplanıp bana bakıyordu.
Arkamda fıdıldaşmalar çoğaldığında çalışanlara dönüp baktığımda sinirlerim tepeme çıkmıştı ne bakıyorsunuz lan hemen doktoru arayın,merte tekrar döndüğümde uyan lütfen sende beni bırakma , omuzuna dokunduğumda elime sıvısımsı birşey geldiğinde  bunun kan olduğunu fark ettiğim.Bağırarak can hemen buraya gel, buyrun efendim ona bakarak hemen merti odama götürün...Şu lanet olasıca doktor nerde kaldı, kardeşim ölüyor lan 5 dakika içinde doktor gelmezse hepinizi kurşuna dizerim.
Koşarak yukarıya çıktım, mertin yanına gittiğimde çok kan kaybettiğini fark ettiğimde  dolabımdan bir tane tişört alıp yarasına bastırdım ağlayarak dayan lütfen sende beni bırakma sen gidersen ben ne yaparım.
Efendim doktor geldi.
Hemen içeri alın çabuk doktora bakarak kısa bir özet geçtim herkesi odadan çıkartıp beklememi söyledi.

1 saattir,salonda bir sağa bir sola gidip gelmekten başım dönmüştü.
Efendim iyimisiniz, kolumdan tutan evin yardımcısına bakarak başımı sallayıp kolumu ondan kurtarıp kaç saat oldu,kardeşimi görmeme izin vermiyor.
Halende odadan çıkmadı yeter artık,

Tam yukarıya doğru çıkıyordum,doktor aşağı inerek bana baktı..

Nefes hanım,mert beyin durumu hiç iyi değil çok kan kaybetmiş onu hastaneye götürmeniz lazım ,burda kalırsa ölme ihtimali çok yüksek.

Ne diyorsun lan sen o benim kardeşim ölemez o anladın mı, ali hemen arabayı hazırlayın merti hastaneye götüreceğiz,acale edin sende bizimle geliyorsun doktor, peki nefes hanım.

Efendim araba hazır, kafamı sallayıp benimle gelin yukarıya çıktığımda mertin yanına gittim dayan lütfen seni kurtaracam ablana güven,can evet efendim,merti dikkatlice arabaya götürün ben hemen geliyorum korumalar aşağı indiğinde hemen üstümü değiştirip telefonumu alıp aşağı koştum,arabaya binerek en yakın hastaneye sürün diyerek merte baktığımda canım yanıyordu küçük kardeşimi  koruyamadım kim seni  vurduysa kendi ellerimle öldürecem efendim geldik hemen arabadan inip hastaneye doğru koştum biri bana yardım etsin acill...

Buyrun hanımefendi nasıl yardımcı olabilirim,doktora bakarak, kardeşim..kardeşim vuruldu nerde peki şuan arabada benimle gelin çabuk olun çok kan kaybetti,arabaya geldiğimizde doktor merti alarak,
2 numaralı ameliyathaneyi acil hazırlayın bana bakarak kan grubunu biliyormusunuz evet ARH negatif kafasını sallayarak ameliyathaneye doğru koştuklarında onların arkasından koşup onları durdurdum.
Mertin elinden tutup konuşmaya başladım,beni bırakma sakın eğer ölürsen seni asla affetmem saçlarından öperek doktora döndüm, kardeşim ölürse ameliyatına giren herkesi kendi ellerimle öldürürüm.
Ayrıca bu hastanenin en iyi doktorları bu ameliyata girecek ve mustafa beyi de kardeşimin ameliyatında istiyorum anladınızmı beni, tam itiraz edeceği sırada doktoru susturup gözlerine bakarak beni anladığınızı sanmıyorum,doktor bey beni tanımıyorsunuz ve neler yapabileceğimide tahmin edemezsiniz,mustafa bey sizde ameliyata giriyorsunuz peki nefes hanım aliye bakarak sen benimle geliyorsun kardeşime bunu yapanı bulmadan gelmiyorsun can sen ve diğerleri burda kalıp merti koruyacaksınız beni durumdan haberdar etmeyi unutma,peki nefes hanım.
Sen doktor!! kardeşime birşey olursa ölürsün,doktor bey herşey hazır sizi bekliyoruz doktor gittiğinde ali konuşmaya başladı mert beyi vuranı bulacam efendim siz hiç merak etmeyin bana en fazla 1 saat verin, tamam ali ben buralarda olacağım  bulduğunda hemen ara şimdi gidebilirsin.

MÜTEALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin