Gdy spojrzałam na Meghan,widziałam
w niej przerażenie.Bardzo martwiła się o mnie.-Dziewczyno ja cię tam nie puszcze!
-Spokojnie przecież nic mi się nie stanie.
-Skąd ta pewność?!Przecież go nie znasz
-Um..... Bo....... Studiowałam karate!-Boże co ja powiedziałam,przecież nie umiem go.Ale jestem głupia.
-Niech ci będzie.
Ufff..Udało się!Gdyby dowiedziała się prawdy nie było by za dobrze.
Gdy lekcja dobiegła końca poszłam do szatni,aby przebrać buty i gdy już miałam wychodzić Kevin złapał mnie za rękę.Chwilę pogadaliśmy i poszliśmy do jego domu,aby zrobić projekt.Gdy dotarliśmy Kevin gdzieś poszedł a ja czekalam na niego w salonie.
Nagle zachciało mi się iść do toalety i gdy znalazłam drzwi,zobaczyłam coś przez co się cała zaczerwieniłam.
Kevin stał przed lustrem w samych bokserkach.Miał sześciopack oraz dużo tatuaży.Gdy się odwrócił zobaczył mnie.-To co idziemy robić tę pracę?
-.........
Wpewniej chwili podszedł do mnie i złożył delikatny pocałunek na moich ustach a później pociągnął mnie za rękę i zaprowadził do pokoju.
-To od czego zaczynamy?
-........
-Halo?-zaczął się śmiać
-Widzę że ktoś tu jest czerwony jak burak!-O ty!-rzuciłam się na niego żeby go walnąć,ale nie wszystko poszło zgodnie z planem.
-I kto jest teraz górą kitty
-Grr Przestań tak do mnie mówić!
-A jak nie?
-Nie ważne,choć już robić ten projekt.
Gdy skończyliśmy pracę była 22.10 ale byłam taka zmęczona,że zasnęłam koło Kevina.
KEVIN POV
Wygładała tak uroczo jak spała,podniosłem ją i położyłem na łóżku.Przykryłem ją i pocałowałem w czoło.
-Dobranoc księżniczko.
Położyłem się koło niej a ona wtuliła się we mnie.Poczułem że zrobiłem się pierwszy raz czerwony,poczym zasnąłem.
XXXXXXXXXXXXXXXXXX
Dzisiaj taki krótszy rodział,ponieważ nie miałam zabardzo pomysłów oraz miałam też inne sprawy więc z moim czasem nie było za dobrze 😄😄
CZYTASZ
Bad Boys go to hell (Zawieszone)
Teen FictionOpowieść opowiada o pewnej dziewczynie która spotyka na swojej drodze trudnego chłopaka.Czy zdoła go zmienić?Czy sobie zaufają?Czy to coś przerodzi się w piękną miłość?