С-Сүхён дуулаад байгаа юм уу??........ Арай үгүй байлгүй дээ....... Миний чих буруу сонсоод байна уу? ...... Сүхёны хоолой...... Гайхалтай тэр дуулж байна.
Би дуулдаг гэдгийг нь мэдэх ч ийм гайхалтай дуулдгийг нь мэдээгүй юм байна.
Тэгэхээр тэр BTS сонсдог болж таарч байна уу?
Төд удалгүй Сүхён дуугаа дуусган тайзан дээрээс бууж ирэв.
Би: Хөөе Ким Сүхён чи ийм гоё дуулдаг байсан юм бол эртхэн хэлэхгүй яасан юм бэ??? Бас BTS сонсоод хэр удаж байгаа юм?
Орилон түүнийг цохих гэтэл тэр амжиж бултан
Сүхён: Хэллээ гээд яах байсан юм?? Хамтлаг байгуулъя, хамтлагт оръё гээд үглээд салахгүй гэдгийг чинь мэдээд хэлээгүй юм. Би BTS сонсдоггүй. Зүгээр энэ дуу таалагдсан болохоор дуулсан юм.
Бурхан минь энэ муу чинь.
Миний зовхи таталдаж уураа барин
Би: Чи ийм муухай тэ? Ёстой нэг тэглээ гээд сайн найзаасаа авьяасаа нуугаад байхдаа яадаг юм.
Уур хүрч байна. Яагаад сайн найздаа хэлж болохгүй гэж би ямар барьж аваад алчих гээд байгаа биш.
Сүхён: Уучлаарай даа.
Би: Хуц уучлахгүй.
Хэжин: Заа одоо хэрэлдээд унах нь явъя. Ядарч байна харьж унтъя.
Сүён: Тийм ээ, гэртээ харьцгаая би өлсөж байна.
Бид дөрөв хэлхэлдсээр Хэжин, Сүён эгчийн гэр лүү явлаа. Сүхён бид хоёр өнөө орой тэднийд хонох зөвшөөрөл авсан юм. Хэжин эгчид алуулчихгүй бол өнөөдөр гайгүй хонох байх.
~Хэжин, Сүёныд~
Би: Ямар хоол хийж идэх үү? Сүён эгчийн дуртай хоолыг хийж идэх үү?
Намайг ийн хэлэхэд Сүён эгчийн нүд нь гэрэлтэж ирээд баяртай намайг тэвэрч аваад цоглог дуугаар
Сүён: Нээрээ юу? Миний дуртай хоолыг хийх юм уу?
Би: Тэгье дээ, нөгөө хоёр юм дуугарахгүй байгааг бодоход хий, хий гэж байгаа бололтой.
Сүён: Yesss. За миний хөөрхөн дүү хурдлаарай.
Би: Ойлголоо.
Хэжин эгч өрөөнөөсөө гарч ирэн ногоо арилгаж байгаа намайг харан чанга дуугаар
Хэжин: ХӨӨЕ, ямар хоол хийх гээд байгаа юм?
Би: Нөгөө Сүён эгчийн дуртай хоолыг.
Хэжин: Аан зза. Хий, хий.