SEUNMİN'DEN:
Sabah uyandığımda çok mutluydum. Uyumak bana kesinlikle çok iyi geliyordu.
Hemen kalkıp kısa bir duş aldım. Yaz olduğu için, günde 4 kez falan duş alsam da sıkılmazdım sanırım.Cilt bakımımı da yapıp aşağı indim. Hemen kahvaltıyı hazırlamalıydım. Sonuçta bizim iki tembel bunu asla yapmazdı. Hele de Chanyeol. Sadece sevişirken buluyordu enerjiyi.
Mutfağa indiğimde gecelikli saçı başı dağılmış bir kız görmeyi beklemiyordum tabii.
(Sm=Seunmin)Sm:Sen kimsin amk? Yeol yalnız geldi akşam?
Bu arada evet, küfür etmeye bayılıyorumKız mal mal bakıp elindeki suyu yudumuyordu sadece. Sinirlendin "Mal mal bakacağına cevap versene" dediğimde kahkaha atıp dibime kadar geldi. İşaret parmağını omzuma dayayıp "Bu seni hiç alakadar etmez canım" dedi!
Kimin evinde kime posta koyuyordu bu salak.? Arkasını dönüp kıvırta kıvırta koltuğa oturdu.
"Pardon da sen kimin evinde kime karşı geliyorsun?"O sırada yukarıdan üstsüz bir şekilde Baek indi. Ben hala merdivenlerin önündeyim.
Baek yanıma gelip elini omzuma attı
"Kızlaar Kızlaar benim için kavga etmeyin"Sm:Sen mi yattın lan bu kızla?
Baek:Eveeet. Noldu ki?
Sm:Ne biliyim. Yeol eve yalnız geldi, sen de ilk defa kız atıyon eve. Şaşırdım yani
Bu söylediğim karşısında Baek gözlerini büyütüp bana sus işareti yaptı ama çok geçti artık. Bu söylediğim karşısında kız kahkahalara boğuldu.
Sm:Mizah pornosu amk. Neye gülüyon?
Kız:ĞQÖZLAM BİDE BANA HER GECE BAŞKALARIYLA YATIYOM DİYODUN İLK KEZ Mİ!? ALSŞSMSLSMSLXNLSKSM
Anlaşılan salak Baek kendini farklı tanıtmıştı. Ve şu an çok sinirlenmişti ben de kızla birlikte gülmeye başlayınca iyice sinirlendi.
Hemen yukarı çıkıp elinde kızın kıyafetleri olduğunu düşündüğüm bir pantolon ve bluz ile döndü
"Tek geceliktin canım. İşimiz bitti. Şimdi siktir olup gidebirsin" kız buna fena bozuldu ama belli etmemeye çalıştı.
Utanmaz geceliğini önümüzde çıkarmıştı. Ama Allah'tan iç çamaşırları vardı üstünde.
Ve sonunda giyinip gidebilmişti."Noluyo yaa?" Chanyeol'ün sesiyle ikimiz de ona baktık. O konuşmasını sürdürdü
"size ne çektirdiğim anladım. Ne bu gürültü"
"Baek eve attığı ilk kıza ezil oldu da.. Ona gülüyoruz alzkanlznslhdmaşsm" Baek sinirle yukarı çıktı. Ama küsmezdi o bana küsse bile herşey bir öpücüğüme bakardı.
En iyi arkadaşımdı o benim Bi de Yeol tabii.Hemen kahvaltıyı hazırladım. Ben hazırlarken Yeol gelip arkamdan bana sarıldı
"Noldu amk. 1 haftadır eve kız getirmiyon, beni mi sikçen" Bu söylediğim karşısında kahkaha attı. "Tabiki hayırrrr. Seninle sadece flörtleşirim aşkım" söylediği karşısında
bu sefer kahkaha atan ben oldum..............
Kahvaltımızı yaparken Yeol, telaşlı telaşlı bir Baek'e bir bana bakıyordu.
Yeol:HASSİKTİİR!
Sm:Noldu amk?
Yeol:Bugün hiç görmediğimiz patronumuz gelecek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GOOD Vampire or BAD VAMPİRE? /MİN YOONGİ
VampireVampir olduğundan haberi olmayan bir kız... Ama ona ihtiyacı var... Kimin mi?? Hikayeyi bekleyin<3