SEUNMİN'DEN
Patronu ilk defa görmüştüm, ama gram sevmemiştim.
Ne anlamı vardı o kadar bağırmanın? Çocuk alt tarafı şaka yapmıştı.
Jin gözümden düşerken,adının Suga olduğunu öğrendiğim çocuk da gözüme girmişti. Jin'i durdurmaya çalışmıştı sonuçta.
Uykumdan uyanmış bunları düşünürken, kendimi suçlu hissetmiştim. Gidip Yeol'e kendimi affettirmem gerekiyordu.
Kalkıp vücut spreyimi sıktım, güzel kokulara zaafım var ve güzel kokmaya her zaman dikkat ederim. Hele de bir erkeğin yanında.. Kankam da olsa bir erkek sonuçta.
Yeol'ün odasına gittim. Tam bir öküzdü. Ayakları yatağa sığmıyordu resmen.
Yorganını üstünden çektiğimde hafif gözlerini aralayıp isyan etmeye başladı
"Noluyo amına koyayım yaa?! İnsan böyle mi uyandırılır" Hemen yanına yatıp sarıldım ona. İşaret parmağımla dudaklarını bastırdım.
"Şşşt istan etme. Sarılıyoruz işte aşkım" dediğimde hafif sesli güldü ve bana sokulup sarıldı.
"Hadi uyuyalım o zaman aşkım" dediğinde kaşlarımı çatıp karnına vurdum yavaşça.
Sm: Ya Bi dur öküz. Sevişirken uykun gelmiyor ama. Bişey söylicez herhalde.
Yeol: Offfff, söyle aşkım, söyle canım, söyle Birtanem SÖYLE
Sm: Ben.... Özür dilerim
Kaşlarını çatıp doğruldu " Ne için özür diliyorsun? Yoksa.. Yoksa beni aldattın mı!?"
Son söylediğini alaycı ve sitemkar bir şekilde söyledi
Sm: Hayır şapşal, dün için... Benim yüzümd-
Eliyle ağzımı kapattı.
Yeol: Şşşt senin bir suçun yok tabiki. Adamın huyu öyle. Eninde sonunda bir şekilde azarlayacaktı beni.
Saçlarıma kondurduğu sıcacık öpücükle gözlerimi kapatıp, sıkıca sarıldım bedenine.
Şerefsiz bir yavşaktı ama sıcacıktı.
" oh oh ne güzel.. Bana gelince hayvan gibi uyandırır, Yeol beye gelince yok öpmeler, yok sarılmalar, canımlar cicimler....Aferim yaa"
Baek ellerini göğsüne beğlamış, kapıya yaslanmış bizi izliyordu. Ona bakıp güldüğümde, gözlerini devirip merdivene yönelince içim rahat etmemişti.
Yeol'ümün yanağını öpüp yataktan kalktım. Koşarak Baek'in sırtına atlayıp, ensesini üflemeye başlamıştım.
Baek: Aaaaaağ! Napıyo gerizekalı.Üfleme, Bak ikimiz de düşçez bıraksana! Aaaağ
Sm: Tamam be al indik.
Beni sikine bile takmadan merdivenlere tekrardan yöneliyordu ki bileğinden tutup unu duvara yasladım. Bir elimi omzunun üstünden duvara dayadım
"Bana bak yakışıklı, şu an benle barışmazsan, seni öperim!"
Bunu duyunca birden sarıldı bana "Aman aman. Allah yazdıysa bozsun, barıştık. Dudaklarıma bu işkenceyi etme lütfen"
Sm: Şapslw neden fesat anlıyorsun ki? Ben boğazını kastetmiştim alzmla
Baek: Boğaz kesinlikle fesat değil zaten.
Sm: Ya çok konuşma da sırtına al beni, belim ağrıyo
Dediğimi ikiletmedi ve arkasını dönüp hafif eğildi "Atla bakalım Seunmin nine"
Eskiden olsa beni bile taşıyamazdı da bu sıralar kas çalışıyordu.
Kahvaltıyı yapıp şirkete gittik.
JEONGYU'DAN (HATIRLAMAYANLAR VARSA KÖTÜ OLAN VAMPİR)
O sabah canım hiçbir ey istemiyordu. Kahvaltı yapmak da. Duş alıp biraz saçlarımla oynadım. Aynada kendime bakmaya başladım. Çok sevimli görünüyordum...
Neden kötüyüm ki? Anlam veremedim. " Ne diyorum ben yaa"Kalkıp kot pantolonumu ve tişörtümü giydim. Ne zamandır gitmemiştim Guwol'ün yanına. Bizimkilere en son onu depodan alıp bir dağ evine götürmelerini söylemiştim.
Nerde olduklarını bilmediğim için sungwo'yu aradım
Jg:Alo, neredesiniz lan
Sw: Dağevindeyiz
Jg: Onu biliyorum gerizekalı, dağ eci nerde
Sw: Bekle geliyorum, neredesin şu an
Jg: Evdeyim
Sw: tm
Birkaç dakika içinde gelmişti ve ikimizi de oraya ışınlamıştı
Ev güzel ve ıssız bir yerdeydi. Sungwo kapıyı açtı ve içeri girdik.
Bobby salondaki koltuktaydı ve bir kızla öpüşüyordu.
"Oha bobby" dediğimde ikisi de bana baktı. Kızı kucağında atıp yanıma geldi.
"Oo hoşgeldin knk" diyerek sırtımı patpatladı"Bi yuru git bobby.Vardır boş bi oda gidin orda sevişin" diyerek ekledim
Kızı bileğinden tutup bi odaya götürdü.
Ne zamandır Guwol'ün yanına gitmiyordum. Hemen Guwol'ün odasını sordum Sungwo'ya. "2. Katta koridorun sonundaki oda" diyip anahtarları bana uzattı.
Kapıyı açtım, Guwol yatağında oturmuş kitap okuyordu. Pencereden gelen hafif esinti kahküllerini okşadı. Çok masum görünüyordu. Acıyordum ona...
Abisine ola nefretimi ondan çıkartıyordum. Ama napabilirdim, Suga'nın canını ancak bu şekilde yakabilirdim..
Geldiğimi anlamıştı ilk önce bakmamıştı ama uzun süre onu izlediğimi fark edince yüzüme bakmasan "Tecavüz mü,işkence mi?" Diye sorunca "Ikisi de degil" dedim.
Şaşkınca bana baktı. Haklıydı,onun yanına bu iki amaç dışında hiç gelmezdim. "Şu ana ikisini de yapmak istemiyorum" dediğimdeyse "Benden sıkılmışsınızdır" dedi.
Yavaşça yanına oturdum. Saçlarını okşamaya başladım. Ne yaptığım anlamaya çalışıyordu..
Ama asla anlayamazdı. Çünkü ben bilebunu neden yaptığımı bilmiyordum...
Aşkolar bölümler biraz geç gelebilir. ❤💛❤💛❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GOOD Vampire or BAD VAMPİRE? /MİN YOONGİ
VampireVampir olduğundan haberi olmayan bir kız... Ama ona ihtiyacı var... Kimin mi?? Hikayeyi bekleyin<3