««2»»

32 1 0
                                    

(Suga=sg (wşğakspakzlanspwK siktir git gibi oluyo aq akskwjzam))

Jin: Dünyadaki evimi biliyorsun değil mi?

Sg: Biliyorum hyung.

Jin: Oraya gel, ha bide doğru düzgün bişeyler giy

Sg: Tamam hyung, görüşürüz

Hemen evden kırmızı sweat'imi alıp siyah bide pantolon aldım. Jin hyungun evine
Işınlandığımda gelmiş beni bekliyordu. "hadi giy hemen üstünü gidelim, 2 yıldır fln gitmiyorum, özledim herhalde". Jin hyungun komutuyla 5  dk da hazırlandım ve hemen
Şirkete yöneldik.

SEUNMİN'DEN

Şirkete geldiğimizde, bütün erkekler patronun huyunu duymuş olacak ki, odalarına kapanmışlardı. Evet, şirketteki bütün erkekler çok yakışıklı. Hemen aklıma gelenlerden sayayım birkaç tane, Eunwoo, Mark, Vernon, Yugyeom, Felix veeeeeee benim en yakışıklı bulduğum.......... HYUNGWON!!!!!

O dudakları o kadar güzel ki.....( o sırada yazar :HYUNGWON.. Sana yavşıyorum aşkım lakzkaakkskw)

Yeol ve Baek de odalarına gitmişlerdi. Sevgilisi olmayan yani bana göre 'sap' kızlar kafalarını boya kovasına sokup gelmişlerdi. Erkeklerin doğallıktan daha çok hoşlandıklarını bilmiyorlardı galiba.

Ayrıca sapların hepsinin de bu gün dekolteli giyeceği tutmuştu. Bense kot şortumla ve beyaz tişörtümle gelmiştim. Hayır anlamıyorum sivilce kadar memelerinin neyini göstermeye çalışıyorlardı bunlar?! Benimkiler tam istediğim boyuttaydı. Ne çok küçük, ne çok büyük.

Hiçbir kızla sorunum yoktu ama böyle sıkı fıkı olduğum bir kız da yoktu şirkette.

Masamın başına geçip bilgisayardaki satış işlemlerine bakmaya başladım. İki dakika bile geçmeden kapı açıldı ve iki tane adam girdi içeri. Öndeki Kim Seok-Jin olmalıydı.
Diğeri hakkında bir fikrim yoktu.

Sekreter Youngjae hemen yanlarına koştu.

(Yj=youngjae)

Yj: Hoşgeldiniz efendim.

Jin: Odama geçelim orda konuşalım.
(istersen arka odaya geçelim alskaaajJ bunu yazmasam olmazdı)

Bu neydi şimdi, adamın selamını bile almamıştı. Bi hoşbulduk bari deseydi.
Zavallı young başını eğip gitmişti sadece.

                                                   & JİN'İN ODASINDA&

SUGA'DAN

Jin: Son iki yılın satış evraklarını istiyorum, derhal

Jin hyung birşey daha söyleyecek gibi elimi uzatıp şıklattı

Jin: Ha bide, yeni elemanlar varmış. Biyografilerini alıp gelsinler yanıma.

Yj: Peki efendim

Şaşırmıştım, normalde asla bu kadar ciddi davranmazdı. Asla

"Neden bu kadar sert davrandın ki?" dediğimde hafif güldü ve "Patronlar her zaman sert olur" dedi.

SEUNMİN'DEN

Biraz sonra Youngjae odadan çıkıp bana doğru gelmeye başladı. "Haah şimdi sıçtık"

Yj: Seunmin, hemen yeol ve baek i de yanına al ve patronun odasına gidin. Yani elemanları istiyor. Ha bide Biyografilerinizi de alın.

Göz devirip "Offfffff" dedikten sonra hemen fotokopi odasına yeltendim.

Üçümüzün de biyografisinin çıktısını alıp yeol'ğn odasına gittim. Neyseki Baek de oradaydı.

GOOD Vampire or BAD VAMPİRE? /MİN YOONGİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin