Rosja
Ty i ZSRR znaliście się już od dosyć dawna. Może nie przyjaźniliście się jakoś bardzo ale mieliście poprostu dobry kontakt.
Pewnego razu spotkałaś go w galerii z pewnym (odziwo) w prawie jego wzroście mężczyzną.Podeszłaś do nich a chłopak od razu zaczął ci się przyglądać.
Zauważyłaś to więc pewna siebie spytałaś:- ZSRR kim jest ten piękny młodzieniec? Czyżby twój młodszy brat?
Uśmiechnęłaś się a Rosja oddał ci swój lekki lecz promienny uśmiech.
- Ah zapomniałem ci przedstawić mojego syna - Rosję- Nie wiedziałam że masz syna
podałaś Rosji rękę uśmiechając się szeroko.Pogadaliście jeszcze chwilę a później wróciłaś do swoich obowiązków.
Ameryka
Szłaś właśnie do jednego z twoich najulubieńszych miejsc... MACDONALDA.Czemu tam szłaś? Cóż ,właśnie zerwałas ze swoim chłopakiem (bądź dziewczyną idk) i musiałaś się porządnie najeść by poprawił ci się humor.
Usiadłaś przy stoliku całkiem sama czekając na swoje zamówienie gdy nagle zauważyłaś (dość przystojnego) chłopaka który właśnie zbliżał się w twoją stronę.
Myślałaś że tu pracuje i niesie ci zamówienie jednak nie miał na sobie stroju służbowego.- Hej co taka piękna dziewczyna jak ty robi tu całkiem sama?
Zapytał się ciebie chłopak z okularami przeciwsłonecznymi.Nie był to za dobry tekst na podryw ale "dlaczego by nie skorzystać z okazji?" - Pomyślałaś.
Zaczęło się na niewinnej rozmowie a skończyło na godzinnym pobycie w Macdonaldzie z uroczym chłopakiem.
Niemcy
Niemca poznałaś bardzo prosto. Ze względu na to że interesowałaś się historią , chciałaś przeprowadzić wywiad z synem samego III Rzeszy.
Dzisiaj byłaś z nim umówiona na przeprowadzenie wywiadu. Trochę się stresowałaś bo nie widziałaś go wcześniej a wydawał się być dość porządnym i odpowiedzialnym facetem więc chciałaś wyglądać jak najbardziej profesjonalnie.
CZYTASZ
Preferencje countryhumans
Fanfiction- Jesteś w świecie CH - tu działa trochę jak anime bo możesz mieć tyle lat ile chcesz (to ma sens do niektórych historii które mogą się dziać nawet podczas okresu II Wojny światowej) - w opowieści zwracam się do płci żeńskiej (ze względu na to że w...