Pomysł pożyczyłam od jakiś preferencji z bnha już nie pamiętam :P
Rosja
Nie denerwowałaś się przed tym wydarzeniem, gdyż znałaś się z ZSRR już od bardzo bardzo dawna.
Gdy tylko tam przyszłaś przywitali cię bardzo serdecznie, tylko Ukraina jakoś dziwnie się na ciebie patrzył.Ameryka
Trochę się denerwowałaś przed tym spotkaniem i cóż...jak się okazało to miałaś powód.
Brytania bacznie obserwował każdy twój ruch, tak jakby chciał sprawdzić czy masz wystarczająco wysokie maniery przy stole.
Francja miała strasznie zmienne humorki.
Raz uśmiechała się i mówiła, że urocza z was para, a innym razem wydawała się być strasznie zazdrosna.
Za to rodzeństwo Ameryki cały czas zadawało wam dość niewygodne pytania, przez co Ameryka się wkurwil i wszyscy zaczęli się kłócić.
Jak się później okazało, to u nich normalne.Niemcy
Byłaś bardzo podekscytowana przed wizytą u Niemca.
On jednak nie był zadowolony z powodu obecności ojca.
Bał się, że będzie zadawał ci niewygodne pytania przez co ty będziesz czuła się niezręcznie.
Do tego jednak nie doszło.
Powitał cię bardzo serdecznie i zaprosił do stołu. Niemiec widział coś podejrzanego w zachowaniu ojca jednak nie chciał o tym wspominać.
W związku z twoimi zainteresowaniami na temat wojny, ty i Rzesza dużo dyskutowaliście.
Niemcom wydawało się jakbyście kompletnie zapomnieli o jego istnieniu ale to chyba i lepiej.
Bądź co bądź Rzesza zaakceptował wasz związek i nawet cię pochwalił.Kazachstan
Kazachstan nie mówił swojej rodzinie o waszym związku z prostego powodu- poprostu się wstydził.
Pewnego dnia wspomniałaś tylko czy "Kiedyś spotkacie się z jego rodziną?"
Na co on szybko odpowiedział że "tak". Jak się później okazało, bardzo pożałował tych słów.
Byłaś bardzo podekscytowana tym spotkaniem jednak Kazik wydawał się być dość...nerwowy?
Drzwi otworzył wam jego ojciec.
"Kto to?" - zapytał mężczyzna.
Zdziwiłaś się i oburzona odpowiedziałaś: "Pana przyszła synowa przecież", po czym weszłaś do domu. (Tak wiem cringe w chuj przepraszam XDD).
W ostateczności wszyscy przyjęli cię bardzo serdecznie.Litwa
On nie ma rodzicówPolska
Jego stary nie żyjeZSRR
Na początek spodziewałaś się że zjesz obiad z jego dziećmi natomiast on postanowił zabrać cię do swojego ojca.
Imperium rosyjskie przyjął cię dość chłodno jednak po dłuższej rozmowie uznał cię za "godną" jego syna.III Rzesza
Rzesza za wszelką cenę nie chciał abyś spotykała się z jego ojcem jednak ty go nalegałaś i ostateczności się zgodził.Ojciec Rzeszy wydawał ci się dość...nietypowy. Wydawało ci się, że często na ciebie zerkał, uśmiechając się niepokojąco.
Zadawał ci niekomfortowe pytania i chyba (?) cię polubił.Ukraina
Ukraina od początku nie chciał żebyś miała do czynienia z kim kolwiek z jego rodziny, na jego nieszczęście Białoruś jako pierwsza dowiedziała się o waszym związku, więc od razu zaproponowała zapoznanie się przy rodzinnym stole.
Wszystko poszło by super gdyby nie przewrażliwiony temperament Ukrainy i jego ciągłe kłótnie z Rosją.
Białoruś jednak zapewniła cię, że u nich to normalne i nie masz się czego bać.Białoruś
Białoruś od samego początku zachęcała cię abyś zapoznała się z jej rodziną. Zapewniała cię, że wszyscy ciepło i serdecznie cię powitają jednak...mogła się mylić.
Belcia przygotowała cały posiłek. Zrobiła pyszne puree ziemniaczane oraz wołowinę a do tego kompocik owocowy. Jednak nie mogłaś skupić się na jedzeniu gdyż wzrok ojca Białorusi totalnie cię rozpraszał + Rosja i Ukraina zaczęli się jak zwykle sprzeczać.
Mimo tego wszystkiego Bel starała się zachować optymistyczne myśli i zaczęła uciszać swoich braci.
W tym samym czasie komuch zaczął zadawać ci dość dziwne i nieprzyjemne pytania w stylu "czy rozpoczęliście już wspólne współżycie". Bela jak i ty zalałyście się rumieńcem i jednogłośnie odpowiedziałyście że - nie.
Od tego momentu była dość napięta atmosfera, do czasu gdy Białoruś przyniosła alkohol. Wtedy sytuacja się rozluźniła i ostatecznie można było normalnie pogadać.Unia Europejska
On nie ma rodziny lol.
Przedstawił cię tylko ONZ, Azji, Afryce, Francji i Niemcowi.
A sam zabrał cię do siebie na romantyczną kolację.Węgry
Ponieważ jego ojciec (Austro-Węgry) nie żyje to zabrał cię na cmentarz.Cesarstwo rosyjskie
Ja idk czy on ma rodziców więc zrobił to samo co UE i zabrał cię na kolację we dwoje.Kloc
Zabrał cię do siebie a w domu czekał na was Prusak.
Zdawało ci się, że bardzo dziwnie i słodko się do ciebie uśmiecha jednak wolałaś to zignorować. W przeciwieństwie do ciebie CN to zauważył i zaczęli się nawzajem wyzywać.
Trwało to tak długo że postanowiłaś wyjść.Kanada
Opiszę to w jednym zdaniu.
To spotkanie było tak wstydliwe dla Kanady że już nigdy cię tak nie zabierze.Korea Północna
On nie ma rodziny lol a do brata cię nie zabierze bo go nie lubiJaponia
Jej madka też nie żyjeFinlandia
On nie ma rodziny
CZYTASZ
Preferencje countryhumans
Fanfic- Jesteś w świecie CH - tu działa trochę jak anime bo możesz mieć tyle lat ile chcesz (to ma sens do niektórych historii które mogą się dziać nawet podczas okresu II Wojny światowej) - w opowieści zwracam się do płci żeńskiej (ze względu na to że w...