Wasze wspólne ulubione miejsce?

1.2K 45 146
                                    

Rosja
Klub taneczny.
Chodź trudno w to uwierzyć to dowiedziałaś się że w dzieciństwie Rosja uczęszczał na zajęcia baletu (chuj wie czemu). Może nie jest tak uzdolniony jak wcześniej ale wciąż zadziwia cię jak dobrze potrafi się poruszać.

Ameryka
Boisko po środku niczego.
Dosłownie prawie nikt tam nie przychodzi więc ty i Ameryka macie wolne miejsce tylko dla siebie.

Niemcy
Biblioteka.
Nigdy nie byłaś molem książkowym który z wolnej woli poszedłby do biblioteki.
Przychodziłaś tam ze względu na swoją koleżankę która tam pracowała a Niemca spotkałaś tam przy okazji.

Kazachstan
Kawiarnia.
Jakby na to nie patrzeć to Kazik nie przepada za tym miejscem.
Ty przychodzisz tam tylko ze względu na niego oraz pyszną kawę.

Litwa
Salon gier.
Nawet nie wiecie jak go odkryliscie ale lubicie tam przychodzić bo rzadko ktoś tam przychodzi.

Polska
Restauracja.
Przychodzicie tam ze względu na przyjazny klimat , przyjazne ceny a przede wszystkim na smakowite jedzenie , które Polaczek chętnie ci postawi.

ZSRR
Knajpa.
To było do przewidzenia jednak zawsze macie pewność że możecie się tam spotkać ze względu na wasze lekkie... uzależnienie.

III Rzesza
Tam gdzie się spotkaliście czyli w lesie.
Z reguły twoim ulubionym miejscem jest las jednak (nie wiesz czemu) zawsze spotykasz tam swojego tajemniczego kolege.
Czyżby cię śledził?

Ukraina
Łąka za domem Ukrainy.
To odpowiednie miejsce na urządzanie pikników i długie pogawędki więc lubicie tam być.

Białoruś
Jej dom.
Zawsze spędzacie tam godziny siedząc i śpiewając budząc przy tym cały jej dom.

Unia Europejska
Jego gabinet ( ͡° ͜ʖ ͡°)

( Japierdole jak mnie cringe łapie XDD)

Węgry
Mur.
Poprostu mur

Cesarstwo Rosyjskie
Strzelnica.
Lubicie strzelać jprdl co mam tu więcej tłumaczyć

CN
Wiecie co chyba go stąd usunę bo on nie ma tu sensu no bo bo kurwa kto by się w kwadracie zakochał kurwa nikt więc się z nim pożegnajcie elo.

Kanada
Las.
Kanada mieszka w lesie więc się tam spotykacie.

Korea Północna
(Główny punkt w twoim mieście)

Japonia
Bar z sushi.
Lubicie sushi

Preferencje countryhumansOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz