LGBT üyesi misin?
Hayır ama onları savunuyorum. Daha doğrusu herkesi din,dil,ırk,geçmiş ayırmaksızın seviyorum. (Güncelleme ben stak helikopteriyim)
Bu kitabı yazma amacın?
Aslında ilk LGBT'yi merak ettiğimde en üstlerden bir kitap seçmiştim okunmasıda fazlaydı fakat internetim yoktu ve ben çevrimdışıydım. Ve güzel anlatmıyordu. Bende yazdım.
LGBT'li tanıdığın mı var?
Hayır ama arkadasş grubumuzda birbirimize gay,lesbian diyoruz. Hey bu sayılmaz değil mi? Yoksa djodwxnjoxwdnojiw... (Evet my friends are gay)
Yok ama olmasını isterim.
Onlara yapılan saldırılar hakınnda ne dersin?
Bunu yapan akılsız insanlar. Kendilerini Tanrı yolunda sananlar.
Ne diyebilirim. Gelişmemiş,ilkeller. Fazla mı ezici oldu?
Renklerin bir ifadesi var mı??
Bunu senin için araştıracağım. :)
Hayatında LGBT'li bir kişi gördün mü?
1
İnsanların onlara yaklaşımı hakkında ne düşünüyorsun?
Bence onlara da hissettikleri cinsiyet gibi saygı görmeli.
Tanışmak ister miydin?
Tabii ki.
Hiç cinsiyet değiştirmeyi düşündün mü?
Erkek olma istemiştim ama o zaman çocuktum.
Senin için LGBT'nin anlamı?
Devrim.
LGBT için ne yaptın?
Onlara karşı yapılan tüm saldırı içerikli yorum ve gönderileri sate ve gerçek hesaplarımdan şikayet ettim. Özellikle sosyal medyada.
Kendimce bir şeyler demek istiyorum. Daha çok fikir almak için okuyabilirsiniz!
Bakın sürekli insanlara cehennemde yanacaksınız, Allah'ın verdiğini bozuyorsunuz diyorsunuz da yarınızdan fazlası peygamberin seçtiği saygı sevgi yolunu baltalıyorsunuz.
Allah'ın verdiği cinsiyete karışmamıza kızıyorsunuz ama Allah'ın size emanet ettiği bu dünyada çalan çalana ve siz ses çıkartmıyorsunuz. Elin yabancısı daha geçenlerde İstanbul da Travesti bireylerin kaldığı konutların önünde ıslık çaldılar.
Bu insanlar eskilerden beri kabul görmüyorlar bazıları dövülerek öldürüldü bazıları yakıldı.
Bastırılmış duygular kaos getirir.
Asıl Lût kavmi rıza almadan insanların ırzına geçen itlerdi. Canlı cansız demeden kudurmuşlardı.
Lütfen insanlars karşı her zaman saygılı olun teşekkürler!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LGBT ve İnsan İçi Ayrımcılık ✓
Conto"Cinsiyetten daha önemlidir şahsiyet." İnsanları eğer cinsiyetlerine göre yargılamaktan vazgeçip eylemlerine odaklanırsak iyi olabiliriz. Sakin kal. Sevmiyorum desen bile saygı duymak Yaratan tarafından sana bahşedilmiş bir görev. #LGBT