~YENİ ÖGRETMEN~

169 27 3
                                    

Otobüsten indiğimde okulun kapısını Onu Ne gectim ve tae yi beklemeye başladım. Hoseok ve tae nin koluna girip birlikte okula girmeye başladık. Okula girdigimizde butun kizlar bana bakip konusmaya basladilar.Neymiş efendim abimle bu okuldan bir kiz flortlesiyormus. Onun yüzünden dedikodu banada sıçramıştı.Sinirlerim feci halde bozuluyordu onlara dalaşın geliyordu. En sonda kafayı yiyip sınıfın ortasında bağırmaya basladim.

-YAA!YETER!ARTIK. Konusacak başka dedikodu bulamadinizmi?
Sınıftan haneul
-Sizden başka dedikodu yokki zaten.
-Eger bu kadar çok dedikodu istiyorsanız alın size dedikodu "okula yeni öğretmen "gelecekmiş.

Ilk once herkez sonrada bana bakakalmışlardı.

Sınıftan miyeon
--Kimden öğrendin.
Sınıftan sunyeol
-Gercekten yakisikli mıymış kaç yasinda.
-Geldiği zaman kendi gözlerinizle görürsünüz.

Dedim ve cantami sıraya yerleştirerek kendimi uykunun huzurlu kollarına biraktim.Seokjin hoca bana yeni bir öğretmen geleceğini söylemişti. Yoksa bu dedikodularla başım çok büyük derde girerdi yani benim değil sadece abiminde.

Birinin beni düştüğünü hissettim. Gözlerini açtığımda ise karşımdaki bedeni görmemle yüzüm umursamaz bir şekil aldı. Çünkü bu filan Jimindi.

-Yaa soomin-shi kalksana.
-Yaa ne dürtüyorsun be!
-Sende kalk o zaman başka bir yer yok. Yana kay

Dedi ve o tontis poposuyla beni yana itti. Aslinda jimin zeki birisiydi ama bana göre gerizekalının tekiydi.

-Sen neden benim yanima geliyorsun.kalk surdan be.
-Napiyim be başka bos yer yok gözlerini açta bir etrafına bak okul a gelip yan gelip yatıyorsun sen nasıl öğrencisin soomin-shi!.

Demesiyle kalbimin ne kadar çok kırıldığını anlamadı bile.

-'bu dünyadaki bütün erkekler neden bu kadar odun olmak zorunda'.

Dememle sınıfa yeni giren hocayı görmemle gözlerim fal taşı gibi açıldı. Bu odun hoca daha çok tavşana benziyordu. Ama bakışları bir o kadarda odundu. Gözleri masum bir tavşanı andırırken yapısı bir o kadarda oduna benziyordu. Sınıfa girisyle bir kaç saniligine gözleri nende durdu. Acaba onu nereden hatirliyordim.
Onu ...... birine o kadar çok benzetiyordumki onun o olmayacağını anlamak imkansızdı.Galiba o buydu .
Çünku o öğretmen olabilecek kadar ne tatlıydı nede akıllıydı. Tam tersi o,kaba ve gerizekalının tekiydi. Yani kısacası o ODUNDU.
Masasına oturup direk kitaplarını çıkarttı. Ahhh! Daha ilk dersten gerçekten kafam almazdı bu kadar şeyi. Birden ağzını aralayıp konuşmaya başladı.

-Eveeeeeet! Ben bu seneki yeni matematik öğretmeniniz ve aynı zamanda sinif öğretmeniniz JEON JUNGKOOK....

Evet arkadaşlar yine bir bölümüz sonuna daha geldik lütfen vote verip okumayı unutmayın.

~𝒪𝐻!𝐵𝒜𝒟 𝒯𝐸𝒜𝒞𝐻𝐸𝑅 𝐼𝒩 𝑀𝒴 𝐿𝐼𝐹𝐸~ 𝒥𝒥𝒦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin