-Naber çocuklar
-Hic hocam siz nöbetçi değil miydiniz?
-evet nöbetçiyim zaten.
-O zaman biz gidelim hocam size rahatsızlık vermeyelim.
Diyerek kalktıgımda tae de kalkmıştı.
-Sen otur soo min seninle biraz sinif hakkımda konuşacaz.
-Hocam ben sizinle konuşabilirim.
-Sen git taehyung soo min le konusuruz.
Diyerek cikistiginda tae
bana"seninle daha sonra görüşecez"bakisi atıp sınıfa çıktı.
-Evet ayıcık anlat bakalım sınıfınızı.mesela ilk basta taehyung i anlatabilirsin nasil bir çocuk.
Bu hoca galiba bana ayıcık demekten bıkmayacaktı odun hoca odun.Acaba neden ilk tae yi sordu biraz oyun oynamaktan zarar gelmezdi.
-Hocam ne olarak anlatayım sınıftaki durumunumu?
-Sen bana hepsini anlat.
-Immm peki......O cok yakisikli birisidir , hemde zeki,cok iyi huylu çocuk benimde kendisi kankam olur,yoongi hocanin kardeşi birde kendisi bana matematik çalıştırıyor bu kadar.
-Himmm zeki demekki ben oysa onu gerizekalının teki zannetmiştim.Hareketleri hic hoşuma gitmiyor.
Bir dakika o benim kankama gerizekalı az once gerizekalı dedi oylemi odun jeon jungkook ağaçtan yapılan bir odunsun.
-B-Bir dakika sen bana az önce odunmu dedin öğrenci.
Ben onu sesli mi soylemistim.Sıçtın soo min tam anlamıyla sıçtın ağzını bir tutsan offff. Hemen sandalyemi geriye cekip kalkmak için hareketlendigimde bileklerinde bir el hissettim.
-Sen bana az önce odun dedin oylemi öğrenci.
Sıçtın soo min diyip arkama bile bakmadan koşmaya başladım.Allahtan ders zili çalmıştı koridorlar bombostu.
Ben önden o arkadan koşuyorduk. Ona bakmak için arkamı dondugumde arkamda olamadığını gördüm. Zafer gülüşü attim.Onume döndüğümde ise sert bir bedene carptigimda gözlerimi fal taşı gibi açtım. Şuan tam önünde bay odun jeon jungkook vardi. Onun buraları benden daha iyi bilmesi imkansız. Çünkü ben bu okulda 3 senedir olmama rağmen yolları bu kadar iyi bilemezken o bu yollari nerden biliyordu. Çünkü malum bu okul labirent gibiydi.- Seni yakaladım öğrenci.
Gözlerine korkakca bakarak
-S-siz bu yolları nasil bu kadar iyi biliyorsunuz.
-Bence benim hakkımda bilmedigin cok sey var öğrenci "Çok sey"
Dediğinde tam arkamı dönüp kacacaktimki elleriyle belimi kavrayıp yüzünü yüzüne yaklaştırdı.
-O günki markette olan kiz sensin dimi.
Dediği anda gözlerimi direk kaçırdım. Acaba suan bana yakın olmasınami sevinseydim yoksa marketteki kızın ben olduğunu anlamasinami sevinmeliyken. Kafam çok karışık .Hemen ondan uzaklaştım.
-Hocam galiba beni baska biriyle karıştırıyorsunuz.
-Senin ne olduğunu gayet iyi biliyorum. Çünkü o günkü kizin kupeleriyle senin küpelerin aynı.
-Hocam herkezin küpeleri aynı olabilir. Yani sizzzzz.... Ne demeye çalışıyorsunuz.
-Tamam hadi küpeleri gectim elinizdeki izlerde aynı bu bir tesadüf olamaz dimi.
Gercekten odun olsa bile cok zekiydi.Gercekten nasil hatırlıyor bana o kadar çok dikkatli baktığını bile görmedim aksine hep ben on bakıyordum.Bu odun şansınızdansa zekiydi gerçekten korkmaya başladım.
- Hocam gerçekten derginizden bir sey anlamıyorum.
Tamda arkamı dönüp gidiyordumki arkamdan bağırdı.
-Soo min Sen olduğunu biliyorum!.
-Ben olsam bile sonuçta ne değişecek ki !.
Diyip onu arkamda bırakarak sınıfa doğru çıkmaya başladım.
Allahtan dersimiz seokjinleydi. Kapiyi çalıp içeriye soktum.-Prenses! nerelerdeydin neden derse geç geldin bakalım!
Seokjin yüzüne sahte bir kızgınlık taktı.
-Prens hocam koridorda gelirken oduna carptimda ondan geciktim.
-Koridorda odunun ne işi var.
- Hocam bir insan olarak demek istedim.
-Carptigin odun kimmiş bakalım?
- Hocam gerçekten sınıfın önünde dememi istermisiniz.
-Evet söylemek zorundasın.Merak ettim çünkü.
-Hocam bu odun.......-
Sınıfca herkez bağırdı-JEON JUNGKOOK HOCA....
○○○○○○○○○○○●●●●●●●●●●●●●●●●♤♤♤♤♤♤♤♧♧♧♧♧♧♧♧♧♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡☆☆☆☆☆¤¤¤¤¤¤¤¤《《《《▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎
Evet arkadaşlar bir bölümün sonuna daha geldik bu arada çok uzun bolum oldu 532 kelime olmuş lütfen hikayemi okuyup votelemeyi unutmayın sizleri seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~𝒪𝐻!𝐵𝒜𝒟 𝒯𝐸𝒜𝒞𝐻𝐸𝑅 𝐼𝒩 𝑀𝒴 𝐿𝐼𝐹𝐸~ 𝒥𝒥𝒦
FanfictionBu hikayede bir kızın cektiği zorlukları ve hayatını konu edinmektedir. Polisiye ask cinayet gibi kavramlar yer almaktadır. Sizden ricam lütfen okuyun. 😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊