Phil's POV.
Jakmile jsme dojeli do města, šli jsme do Starbucks. Jelikož byl podzim,oba jsme si daly Pumpkin spice latte. Sedly jsme si někde do rohu a povídali si. Celou dobu jsem přemýšlel jaké by to bylo kdyby jsme byly spolu dokud jsem si neuvědomil, že se mě Dan na něco ptá. "Co prosím?" zeptal jsem se. "Ptal jsem se, jestli chceš jít do centra a potom na oběd?" "Jo jasně, rád." odpověděl jsem s úsměvem. Jak jsme vycházely ze Starbucks cítil jsem Danovu ruku jak se dotkla mojí. Celý jsem se začal červenat a cítil jsem jak mi koutky úst začaly cukat. Doufám že si toho nevšiml..Hmm.. Asi ne.. Uff..
Po hodině procházení po centru jsme už jsme konečně seděly v nějakém bistru. Objednali jsme si Colu a k tomu nějaké jídlo. Povídali jsme si o plánech na dalších videí co budeme točit a zničeho nic si Dan zkousl ret.. Naštěstí jsem se udržel, ale kdyby jsme byly doma tak bych už ho asi líbal.. Hmm.. Z bistra vycházíme a vyrážíme k metru. Jakmile jsme doleji domu, Dan šel do sprchy a začal si zpívát..Tak krásně zpívá... Umm...Šel jsem se převléct a vzal si Danuv svetr. Voněl jako on.. Sedl jsem si na gauč a zapnul si laptop. Uslyšel jsem kliku, otočil se a nemohl jsem odtrhnout oči od toho na co jsem se koukal...
Ahoj:-D
Tak tady je další část... Nic moc no ale začíná mě to bavit :) doufám že to alespoň někdo začne číst.. :-)
PS: koukněte se na příběh Troyler od PetraHutchers :)
Luv ya <3 bey:-)
ČTEŠ
The boy with wiskers - Phan
FanfictionDan a Phil jsou nejlepší kamarádi, ale Phil cítí k Danovy něco víc než přátelství. Co se stane když mu Phil řekne co k němu cítí?