Phil's POV.
Zíral jsem na něho trochu dýl než jsem si myslel. Stál tam v ručníků, který měl skoro pod pasem a vypadalo to, že teď ručník brzo spadne.. No ale mě by to vůbec nevadilo.. Vlasy měl vlhké a lehce rozcuchané. Přírodně má vlnité vlasy, ale žehlí si je. S těma jeho kudrlinkama vypadá jako andělíček. Chvíli jsem na sebe ještě zírali, ale potom s Dan jen pitomě usmál a šel se obléct. Phile.. Kontroluj se prosímtě..ale to nejde.. On je tak úžasny..
Po 5 minutách se Dan vrátil. Měl na sobě spodek od pyžama a moji mikinu. Přisedl si ke mně s jeho laptopem a s balíčkem Oreos. Podaroval mi sladký úsměv který jsem mu oplatil a otočil se za k laptopu. Poslouchal jsem písničky z EP - TRXYE od Troye Sivana a zároveň byl na tumbrlu. Když začal hrát písnička 'Touch' Dan se okamžitě přidal a začal zpívat. I jeho hlas byl naprosto úžasny. Nikdy se ho nenabažím. Když už bylo skoro 1 ráno, rozhodli jsme se, že už půjdeme spát. Vzaly jsme si věci a odešlu do pokojů. Po chvíli přišel Dan a sladce řekl: "Dobrou maličkéj." Pitomě jsem se usmál a odpověděl: "Dobrou noc vysokej." Dan se zasmál a odešel.
Lehl jsem si do postele a začal přemýšlet. Dnes jsem skoro vůbec nekomunikovaly. Pořád jen trapné ticho. Zkoušel jsem nepřemýšlel o tom, že ke mně nic necítil. Stejně bych se zase rozbrečel.
Ze spaní mě probudilo klepání na dveře. Co Dan chce ve 3 ráno?? Zařval jsem ať vstoupí. Otevřely se dveře a on tam stál bez mikiny. Neobtěžoval si na sebe ani vzít triko bastard jeden. Jednou bude moje smrt. Dan přišel blíž k posteli a řekl: "Mohl bych dnes spát u tebe? Měl jsem noční můru a nemůžu usnout.. " řekl nevině. Neodpověděl jsem, jen jsem nadzvedl peřinu a on si lehl vedle mě. Ještě větru šok byl, když jsem cítil jeho ruce jak se omotavaly kolem mého pasu a jeho hlava se zabořila do mé hrudi. Jeho vlasy mě lehce pošimraly na krku a já cítil jeho ruce jak si mě k němu přitahují blíž. Naše nohy se propletly a.já si ho k sobě přítulil ještě blíže. Cítil jsem jak se jeho dech uklidňuje a klesá. Dal jsem mu letmý polibek do vlasů, doufal že už spí, ale mýlil jsem se. Jeho očí se otevřely a střetli se stalo mými. Dan se vysunul víše a cítil jeho rty na mém krku.. Měl jsem pocit, že mi srdce vyskočí z hrudi když to udělal. Jeho rty pokračovaly víše. Teď byly na mé lícní kosti a já jsem cítil chvění, které projelo mým tělem. Sklonil jsem hlavu a cítil jeho rty jak narazily do mých. V tu chvíli jsem zapomněl jak sem dýchá.. Polibek sebe změnilo na žhavé líbání a já jsem s tentokráte nezvládnul, přetočil jsem se a vtu chvíli jsem byl nad Danem. Jeho rty chutnaly lehce po čokoládě a byly naprosto nedosažitelné. Doufal jsem, že tato.chvíle nikdy neskončí. Dan se po chvíli odtahnul aby se nadechnul. Jeho čelo odpočívadlo na mém. Usmívala jsme se na sebe jak to nejvíc šlo a potom se ke mně Dan přítulil, jeho hlava na mé hrudi a ruce proplétene spolu. Po chvíli jsme usli a já jsem jen doufal, že toto nebylo poprvé a naposled.
Yay další díl :) ;D nikdo to asi nečte, ale doufám že se to změní :) budu ráda za každou hvězdičku i komentář :) bye! #middnightkisses<3
ČTEŠ
The boy with wiskers - Phan
Hayran KurguDan a Phil jsou nejlepší kamarádi, ale Phil cítí k Danovy něco víc než přátelství. Co se stane když mu Phil řekne co k němu cítí?