Dan's POV.
Ráno jsem se probudil a hned jak jsem otevřel oči, viděl jsem tu nejkrásnější bytost na světě. Phil lehce pochrupoval a jeho ruce mě držely blízko u sebe. Jeho vlasy byly zvednuté a vypadaly skoro úžasně upravené.
Koukl jsem na mobil a vykulil jsme oči. 9:35!? Tak brzo!?
Byl to nezvyk, když jsem vstal alespoň v 11 a Phil v 10. I tak jsem se opatrně odplížil do kuchyně a udělal palačinky pro nás oba.
Po 30 minutách bylo všechno naservírovane na tácku společně s čajem a příbory. Všechno jsem vzal a vydal se k Philovemu pokoji. Opatrně jsem otevřel dveře pomocí nohy a vešel do pokoje kde ještě stále spal Phil. Vypadal tak nevině a mírumilovne. On taky je Ikdyž je vzhůru. Položil jsem tácek vedle na stůl a šel jsem vzbudit Phila. Lehl jsem si vedlejší něho a začal mu dávat polibky na krk, potom pokračoval na čelist a skončil jsem u líčka. Promnul si oči a pak je otevřel. Měl je tak krásně modré... Já vlastně ani nevím jestli mě má rád. Já ho nesmírně miluju. On je mé všechno. Bez něho buch nevěděl co dělat. Prožili jsme spolu to nejhorší, ale on stále zůstal semnou.
Pokaždé na mě kouká a pak se otočí. Já se vždy uchychtnu. Je tak roztomilý, když se červená. Rychle jsem se odtrhnu od přemýšlení a řekl jsem sladce: "Dobré ráno Šípková Růženko." Phile se úsmyva věnuje mi hřejivý polibek. Rychle jsem vyskočíl z postele a donesl mu palačinky. "Tos nemusel, ale děkuji. " řekl s úsměvem se pustil do jídla.
Pozoroval jsem ho a když se na mě otočil, bez varování mi vrazil palačinku do pusy. Byla tak dobrá... Hmm....Phil se začal smát. "Proč se smějs!? " řekl jsem a Phil jen lehce odpověďl, když se začal naklanět. "Máš šlehačkou na puse. " Jak to dořekl, jeho rty už byly na mém spodním a pak lehce zkously. Phil se odtrhnu aby se nadechnul, dal tácek vedle na zem, otočil se zpátky ke mně a začal mě líbat. Nebylo to hravé líbání, bylo plné vášně, chtivosti a potřeby. Po několika minutách líbání a pár nadechnutí se Phil oddálil, chytl mě za ruku a zeptal se: "Co je teď mezi náma? " zeptal se, oči plné strachu. Chtěl být něco víc? Chtěl jsem to já? Rozhodně ano, ale by se stalo kdyby jo? Položil jsem mu ruku na líc a řekl: " Phile, vím že to není nejdokonalejší chvíle, ale... Byl bys můj přítel? " řekl jsem. Nezaváhal a odpověděl :" Všechny chvíle s tebou jsou dokonalé... A ano! Jasně že jo! " Prudké mě obejmul a začal mě líbat. Po chvíli jsem se přemístil na krk a začal jsem lehce tahat. Chtěl jsem aby všichni viděli, že Phil je jen můj.
Konečně jsem mohl říkat, že je můj.
Můj Phil.
Ahoj:) po dlouhé době zase další díl.. Mam pocit že to nikdo nečte..pokud jo, dejte vote jestli se líbilo a komen copak bych mohla změnit :)
Zatím bye! :) #boyfriends<3
ČTEŠ
The boy with wiskers - Phan
FanficDan a Phil jsou nejlepší kamarádi, ale Phil cítí k Danovy něco víc než přátelství. Co se stane když mu Phil řekne co k němu cítí?