Phil's POV.
"Phile!" leknutim jsem poskočil, když jsem slyšel Dana volat z pokoje kde natáčíme gameing videos. Přišel jsem za ním,ale nebyl tam. Asi bude v obýv- "Aaaaaaaaa!" zakřičel jsem, když zamnou stál Dan s maskou Roberta Pattinsona. "Překvápko!" řekl s úsměvem a odešel. Ten jeho krásný úsměv.. Stop! Musím o něm přestat takhle přemýšlet.. Jsme nejlepší kamarádi, ale.. Ho nejde nemilovat.. Zamiloval jsem se do něj, když jsem ho poprvé poznal.. Pamatuju jak jsme natáčeli PINOF 1 a jak jsme to dokončili tak jsme se skoro pořád objímali a koukaly se na sebe... Děláme to tak pořád, ale je ta jiné... Za ty roky co jsme spolu prožili, mé city k němu sílili a.."Phile! Vnímáš? Vyrážíme do města! " Byl jsme vyrušen z myšlenek jeho nádherným hlasem a ty jeho čokoládové hnědé oči... Musím přestat, přestávám nad tím mít kontrolu.. "Jo jasně jen mi dej chvilku, jdu se nachystat. "
Po 15 už jsme byly u dveří a chystal se vyrazit. Zírám na něj pořád, ale on si mě ani nevšiml. Jak by mě mohla taková dokonalá osoba milovat... Jak by mě vůbec někdo mohl milovat.. On je dokonalej a prostě úžasnéj a já jsem nic..jen velké nic..
Ahoj :) takže první část je tady a je to moje první povídka takže tak no:D doufám ze se to alespoň někomu bude líbí a budu ráda za každou hvězdičku i komentář :)
Zatím bye!!:3 #slay
PS:tady to mas Petro! :-D nemůžu uvěřit ze to dělám jen kvůli tobě :-D Grrr..mas to u mě :-D
ČTEŠ
The boy with wiskers - Phan
Fiksi PenggemarDan a Phil jsou nejlepší kamarádi, ale Phil cítí k Danovy něco víc než přátelství. Co se stane když mu Phil řekne co k němu cítí?