Steven Universe Was Driving His Car With The Crystal Gems! They Were Playing Music And Singing Their Favorite Song! Sapphire Noticed Another Car That Is Coming!
Sapphire: STEVEN UNIVERSE, WATCH OUT! A CAR IS COMING!!!
Steven Universe: Sapphire What's Wrong.... OH NO!
Everyone: AHHHHHHHHH!!!! *Screaming So Loud*
Steven Universe Car Hits A Person Red Car
Bismuth: OH NO!! DID WE HURT ANYONE?! WHO IS HURT!
Lapis Lazuli: We Are Okay... Except For Sapphire! Oh No, She Is Bleeding!
Ruby: SAPPHIRE, NOOOOO!!! PLEASE TALK TO US!!! *Crying*
Steven Universe: Everyone, Get Off The Car!!
Everyone: *Get Off The Car*
Spanish Man: OMG! I AM SO SORRY THAT I HIT YOUR CAR!
Peridot: No No! It's Okay, Its Our Fault That We Hit Your Car!
Amythest: Yeah, It Is Our Fault!!
Spanish Man: Is Someone Injured?! I Will Call The Ambulance On Him/Her!
Ruby: Yes! Sapphire Is Badly Injured!! She Is Bleeding So Much! *Crying Harder*
Raphael Quartz: MY SISTER IS HURT!!! SAPPHIRE IS MY SISTER! 😭
Spanish Man: *Call The Ambulance*
Pearl: Alot Of Gems And People Died From Car Accidents! I Hope Shes Okay!
At The Hopistal
Jason: I Am So Sorry That Sapphire Got Injured! I Hope That She Is Okay!
Ruby: Sapphire Was My Love Of My Life! I Can't Believe That She Got Badly Hurt By An Accident!
Pearl: It's Worse Than The Cronavirus!
Doctors: I Am So Sorry But.... Sapphire Is Dead! She Was So Badly Injured That She Can't Live Anymore! I Am So Sorry!
Ruby: NOOOOOOO!!!! MY SAPPHIRE IS DEAD! *Crying*
Steven Universe: AHHHHHH NOOOOO!!!! MY BEST FRIEND IS DEAD! I Guess Its Is No More Garnet....
YOU ARE READING
A Family Life
FanfictionThis Will Be A Story About The Crystal Gems Having Gemlings! The Crystal Gems Will Have A Best Family Life But A Sad Family Life!