11.Bugün Çok Güzeldi

10.8K 285 40
                                    

KEREM

Hızlı konuşurken o kadar tatlı oluyorduki. Farketmeden dudaklarımı dudaklarında buldum. Şaşkınlıgı kısa sürüp oda karşılık vermeye basladi. Bu defa istekli olmasi beni dahada mutlu etti. O mutlulukla yüzünü avuçlarımın arasına aldım. Onunla öpüşmekten aldigim zevki suana kadar hayatima giren hic bir kadın vermedi bana.. Zeynepte birsey vardi. Resmen onu öpmeden bir gün geciremiyorum. Bir sn onunda elleri yanaklarımı kavradi. Bu beni heycanlandirdi. Ve ona karsi arzum dahada artti. Kalcasinin altindan tutup taşın üstüne oturttum. Öpüsmeye devam ediyorduk. Zeynebin eli enseme geldi. Bu kız beni çok zorluyordu. O güzel boynuna indim. Öpmeye basladım. Her santimini koklayarak öpüyordum. Zeynep heyecan ve zevkten titreyen sesiyle adımı söyledi.. İstemiyormuydu yine anlamadim. Ahh niye bu kızı bu kadar istiyorum.

K:Naptın bana.. Niye sürekli aklımdasın. Niye niye sürekli arzuluyorum senii!??!

Zeynep şaşkın olmuş bir sekilde bana bakakaldı. Baş parmaklarim onun yanagini oksuyordu. Zeynep mahçup birsekilde yüzünü öne eğdi..

Z:Kafamı böyle laflarla karıştırma..

Dedi masum sesiyle. Sonra yere bakarken gözleri büyüdü oturdugu tastan ziplayarak kalkti kolumu tutup

Z:Eyvahh kerem böyle kaldım kazagim yere düsmüs

Diyordu sızlanarak..

K:Ne sakarsin sen ya off

Z:Keremm napicam
K:Valla bilmiyorum
Z:Ozaman ben hızlı hızlı cikarim burdan arabaya binerim

Ona kızgınlıkla bakarken söyledigi seyin farkina varip önüne döndü

K:Aptal aptal konuşma..

Diyip gömleğimin üstune giydigim. Siyah kazagi cikarttim.

K:Al bunu giy

ZEYNEP
Bugün keremin kafasina taşmı düstü cok kibardi.. Beni arzuluyormys zaten. Bu laflariyla icimi mutluluk kapladi. Simdide onun kazagini giyicegim. Elinden alip giydim. Aynada kendime bakiyordum. Altımda taytim oldugu icin gayet güzel olmustu. Ben tebessümle kendime bakarken arkamdan beni tebessümle izleyen keremi görünce kocaman gülümsedim. Onu gördüğümü görünce hemen ifadesini düzeltti.

K:Hadi çikalim.

Dedi ve önden çıktı. Keremin bu laflari beni ne kadar mutlu ediyordu. Ahh kazagindan burnuma buram buram kerem kokusu geliyordu. Bende ciktim disariya saat 1 olmustu bile. Alışveris magazasına girdik.

K:oyle iki üc saat bi magazada takilma katlanamam.
Z:Tamam

Dedim ilk gordugum magazaya girdim. Ben elbiselerin yanina gittim bakiniyordum. Kerem kulagima yaklasip

K:Açik saçik minnacicik seyler secme
Z:Off tamam

Dedim oda geziniyordu. Ben bir kac parca birsey aldim elime. Bakinmaya devam ediyordum. Genc yakisikli biri omzuma dokundu
X:Affedersiniz rahatsiz ettim
Z:Buyrun

Elindeki iki elbiseleyi göstererek

X:Bugün sevgilimin doğum günü sizce hangisini almalıyım.

Vay bee ikiside birbirinden güzel. Gülümsedim

Z:İkiside cok güzel sevgiliniz esmermi sarisinmi

ÜVEY SADİST KUZENİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin